سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/7/11 16:49:03

آسمان همدان در انتظار باران

کارشناس مرکز هواشناسی استان همدان گفت: با وارد شدن به فصل پاییز و خشکی زمین استان همدان نیازمند باران است ،اما در این روزها بعید است.

شناسه خبر: 11798

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایسنا ، روح اله زاهدی در گفت‌وگوبا ایسنا اظهار کرد: با قرار گرفتن در نیمه دوم سال شاهد تداوم کاهش دما به ویژه در ساعات صبح هستیم.

وی ادامه داد: در این روزها بارش باران انتظاری بعید ازآسمان استان است و بارش برای مناطق شمالی در همسایگی استان بیشتر انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته دمای ثبت شده در مرکز هواشناسی ایستگاه فرودگاه همدان، کمترین دما پنج درجه سانتیگراد و بیشترین دما 27 درجه سانتیگراد است.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به دمای ثبت شده 24 ساعت گذشته در شهرستان‌ها افزود: شهرستان بهار با چهار درجه سانتیگراد کمترین دما و شهرستان اسدآباد با 30 درجه سانتیگراد بیشترین دما گزارش شده است.

زاهدی خاطر نشان کرد: در این هفته آسمانی صاف و آفتابی را انتظار داریم که ابرناکی‌هایی در بعضی از ساعات روز را همراه دارد.

وی با توجه به شاخص‌های آلایندگی و کیفیت هوا خاطر نشان کرد: از نظر شاخص‌های آلایندگی، آسمانی پاک و شفاف را داریم که به سبب بادهای لحظه‌ای در ساعاتی از روز با غبار محلی همراه است.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون