سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

چند روزی است که بوی متعفن کارخانجات آلاینده بار دیگر در شهر پیچیده است و صبح امروز به حد نهایت خود رسید.

شناسه خبر: 11813

گروه - مرضیه کریمی رادپور : چند روزی است که بوی متعفن کارخانجات آلاینده بار دیگر در شهر پیچیده است و صبح امروز به حد نهایت خود رسید.

 

شدت این بو در حدی است که حتی از درز پنجره های بسته نیز وارد منزل شده و منجر به بیدار شدن اهالی منزل و گاهی سردرد و تهوع می شود و یک ساعت مانده به طلوع آفتاب این بو کل شهر بهار را فرا می گیرد.

 

متاسفانه بوی متعفن این کارخانجات به مشکل هر روزه و گره کوری تبدیل شده که از امام جمعه، فرماندار، نماینده معین گرفته تا نماینده بهار و کبودراهنگ و استاندار هنوز به تصمیمی قطعی در مورد آن نرسیده اند.

 

این در حالیست که در جلسه برنامه ریزی استان که هفته پیش در فرمانداری با حضور استاندار ، نماینده بهار و کبودراهنگ و تعداد زیادی از مدیران کل برگزار شد، مهمترین مسئله همین کارخانجات و بوی متعفن آنها بیان شد و راه حل نهایی اداره کل محیط زیست جابجایی آنها به مکان دیگر عنوان شد که استاندار همدان با آن موافقت نکرد و آن را آخرین تصمیم دانست.

 

متاسفانه گویا مردم و آسایش مردم نیز آخرین چیزی است که در تصمیمات مسئولان مورد توجه قرار می‌گیرد و الان سالهاست که به این کارخانجات فرصت حل مشکل داده می شود.

 

از دادستان محترم استان تقاضای ورود جدی به این مسئله را داریم بلکه بتوان تصمیم عاجل در این مورد اخذ کرد.

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی