سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

با کاهش ناترازی استان، تا آخر شهریور ماه خاموشی های شهرستان به پایان می‌رسد . طی مصاحبه ای با مدیر توزیع برق شهرستان بهار از گزارش عملکرد یکساله این اداره در جهت بهبودی بسترهای برقی شهرستان مطلع و از دلالیل قطعی های گاه و بی گاه جویا شدیم.

شناسه خبر: 11819

به گزارش نشاط بهار، مازیار بلالی مدیر توزیع برق شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار نشاط بهار با اشاره به کاهش بی سابقه بارندگی و افزایش شدید دما، نا ترازی بین تولید و مصرف برق در کشور را عامل اصلی خاموشی ها دانست و عنوان کرد: حدود مصرف استان همدان ٧٦٨ مگاوات در پيكبار میباشد که ١٣٠ مگاوات ناترازي در توليد و مصرف براي استان همدان قرار دارد و ما مجبوریم با کم کردن مصرف این ناترازی را جبران کنیم و سعی داریم تا با مدیریت مصرف و ترغیب مردم برای کاهش روشنایی ساختمان ها و ادارات بهار و همچنین در قدم بعد کم کردن روشنایی عمومی معابر‌، در جهت کاهش ناترازی تا آخر شهریور ماه خاموشی های شهرستان را به پایان  برسانیم.

 

در ادامه بلالی مقدم افزود: كل طلب از مشتركان برق هفت و نیم میلیارد تومان است که تقاضا داریم مردم برای تسویه بدهی خود اقدام نمایند تا بتوانیم با به کاربردن این سرمایه، اقداماتی در راستای عملی ساختن طرح های عملیاتی برق در شهرستان بکار ببریم.

 

وی در میانه مصاحبه نیز از ۷ عنوان پروژه که با اعتبار ۸ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان در هفته دولت به بهره برداری رسیده است خبر داد.

 

مدیر توزیع برق شهرستان بهاراظهار کرد: در سال گذشته نیز جهت احداث فيدر شهرك صنايع غذايي بهار ٣٥٠ متر خط ٢٠ كيلو ولت هوايي و ٤٠٥ متر كابل زميني جهت سه فيدر خروجي توسعه فشار ضعيف شهري مورد استفاده قرار گرفته و احداث ٢٥ اصله تير بتوني ٩ متري به همراه ٣٠٧ متر كابل خودنگهدار اقدام شده است.

 

وی از  احداث ۱۵ اصله تير بتوني ٩ متري به همراه ٦٠٠ متر كابل خودنگهدار جهت ايجاد قدرت مانور و احداث دودستگاه سكسيونر موتوردار فيدر شوره زار و سليمان آباد و ١ دستگاه سكسيونر ساده گازي فيدر صنايع غذايي  و نصب ٣ دستگاه سكسيونر گازي را از  اقدامات توزیع برق شهرستان خبر داد و افزود:  جهت احداث فيدر شهرك صنعتي بهاران٣٠ اصله تير بتوني ٩ متري به همراه ١٢٠٠ متر كابل خودنگهدار  و  ١١ اصله تير ١٢ متري و ٧ اصله تير ١٥ متري به همراه ٦٣٥٠ متر خط ٢٠ كيلو ولت هوايي استفاده گردیده است

مدیر توزیع برق شهرستان بهار گفت:

  ٢٩٨ دستگاه كنتور تكفاز و ٣٢ دستگاه كنتور سه فاز نصب و ٣٠٠ دستگاه كنتور تكفاز و ٣٠ دستگاه كنتور سه فاز جهت نيرو رساني به متقاضيان كشاورزي ،صنعتي ،خانه باغي نصب شده است  و  احداث ٢٤٠٠ متر خط ٢٠ كيلو ولت به همراه ١٣ دستگاه پست هوايي و ۱۵ دستگاه تابلو عادي و ديماندي را نیز از دیگر اقدامات این اداره دانست.

 

بلالی مقدم عنوان کرد کل انشعابات شهرستان بهار ۵۰۴۰۰ انشعاب میباشد که از اين تعداد حدود ۲۸ هزار شهري و مابقي روستايي ميباشند.

 

بلالی مقدم  با بیان اینکه ٢٤ مورد كشف رمز ارز غير مجاز در شهرستان بهار شناسایی و توقیف شده است گفت: از همه همشهریان درخواست داریم تا با مشاهده هر گونه موارد مشکوک رمز ارز غیر مجاز در شهرستان موضوع را با ما درمیان بگذارند.

 

مازیار بلالی مدیر توزیع برق شهرستان بهار در پایان خاطر نشان کرد: مشترکین برق میتوانند با استفاده از اپيلكيشن برق من جهت عدم حضور در اداره برق با توجه به گستردگي اين نرم افزار تقريبا بالاي ٩٩ درصد خدمات مشتركين را  بدون حضور انجام دهند .

 

مرتضی بهادربیگی

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی