سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/7/26 00:16:29
شهردار صالح آباد :

از ورزش به طور جد حمایت خواهیم کرد

شهردار صالح آباد در دیدار با رئیس ورزش و جوانان شهرستان بهار گفت یکی از اولویت های ما در دوره ششم شورا حمایت ورزش در بعدهمگانی می باشد.

شناسه خبر: 11866

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان و به نقل از شهرستان بهار،در دیدار ظهر دیروز صفی زاده رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان بهاربا بهزادی مقدم رئیس شورای شهر صالح آبادو مهندس روشن شهردار صالح آباد، روشن شهردار صالح آبادضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول و هفته تربیت بدنی گفت: ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی، در زندگی امروز دارد. ورزش رمز سلامت، تندرستی و پویایی یک جامعه است و توسعه آن، ارتقای سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

روشن ادامه داد: شهرصالح آباد دارای ظرفیت و پتانسیل بالا برای تربیت قهرمانان است و باید به ورزش همگانی توجه شود.

وی عنوان کرد: شهرداری صالح آبادبا توجه به این امر مهم زمینه های زیادی را برای توسعه ورزش به ویژه ورزش همگانی که از اهداف مدیریت شهری است، فراهم ساخته و در جهت اعتلای فرهنگ ورزش در جامعه و ترغیب شهروندان به ورزش تلاش مجدانه داشته است.

وی افزود: در همین راستا مدیریت شهری قدس با توجه به جایگاه ورزش و ارتقای ورزش و افزایش سلامت جسمانی شهروندان اقدامات عمرانی در حوزه ورزش را بیش از گذشته دردستور کار خود قرار داده است و هرساله در بودجه سالانه شهرداری توجه خاصی به ساخت و توسعه اماکن ورزشی نموده است.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی