سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

عیسی شهبازی رئیس مجمع خیرین سلامت شهر بهار، درگفتگو با خبرنگار نشاط بهار خلاصه ای از عملکرد یکساله این مجمع را عنوان کرد.

شناسه خبر: 11952

به گزارش نشاط بهار، عیسی شهبازی رئیس مجمع خیرین سلامت شهر بهار در ابتدای سخن با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت با هدف بهبود و ارتقا سبک زندگی سالم در جامعه، درحال فعالیت میباشد گفت: مجمع سلامت با حمایت سازمان‌های مردم نهاد و سازمان های دولتی و غیر دولتی نقش مهمی در سلامت جامعه دارند و با این اوصاف و باتوجه به حمایت ها و ظرفیت خیرین بهاری با مجمع سلامت بهار، افتخار این را داشتیم که در  ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ به صورت رسمی فعالیت این مجمع را در شهر بهار آغاز نماییم.

 

شهبازی با اشاره به اینکه توسعه خدمات سلامت، کمک شایانی به مردم میکند عنوان کرد: حضور فعال خیرین و نیکوکاران، ما را بر آن داشت تا با داشتن  برنامه های ماندگار و هدفمند که  آثار و برکات ماندگار دارند فعالیت های عام المنفعه داشته باشیم.

 

شهبازی افزود: با توجه به اینکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تنهایی قادر به  تأمین سلامت جامعه نیست اظهار کرد: همه مردم و سازمان‌ها باید در تحقق امر سلامت جامعه و اجتماعی شدن مقوله سلامت همکاری نمایند.

 

رئیس مجمع خیرین سلامت بهار با توجه به کم بودن اعتبارات تخصیص یافته در بخش ICU بیمارستان بهارگفت: به همت خیرین و نیکوکاران و افتتاح حساب بانک ملی جهت دریافت کمک های خیرین، توانسته ایم قدم هایی برای تحقق امر سلامت جامعه در شهر بهار برداریم که از جمله آن میتوان به اعطاء  ۶ مورد وام قرض الحسنه در بحث سلامت به ارزش ۲۸ میلیون تومان و  پرداخت کمک هزینه ۲۰ میلیون تومانی به بیماران اشاره کرد. 

 

شهبازی اظهار داشت: تاکنون با توجه به ظرفیت و فراخوان های انجام شده، ۵۰ نفر بصورت ثابت از خیرین بهاری باکمک های خود مجمع شهر بهار را یاری می نمایند و همچنین با توجه به ظرفیت بالای صالح آباد، لالجین و مهاجران و روستاهای تابعه، در تبادل هستیم تا شعبه های مجمع را در همه نقاط شهرستان راه اندازی نماییم.

 

وی در ادامه بیان داشت: در جهت کمک های مادی به نیازمندان  ۳۰۰ بسته سبد کالا به ارزش ۶۰ میلیون تومان، ۸۵۰ پرس غذای گرم به ارزش ۱۷ میلیون تومان و توزیع ماسک و محلول ضدعفونی کننده به ارزش ۱۸ میلیون تومان انجام شده است.

 

رئیس مجمع سلامت شهر بهار افزود: تجهیز بخش  ICU بیمارستان بهار به ارزش ۱۲ میلیون تومان، تهیه کابین تشخیص کرونا به ارزش  ۱۱ میلیون تومان، تهیه دستگاه لیبل زن به ارزش  ۴میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ترازوی اندازه گیری قد و وزن ۲میلیون و ۴۰۰ هزار تومان از دیگر اقدامات مجمع خیرین سلامت بوده است.

 

وی در ادامه به دیگر عملکرد این مجمع پرداخت و گفت: تهیه ویبراتور برای بخش icu ، به تعداد ۱ عدد به ارزش ۲ میلیون و  ۵۰۰ هزار تومان، تهیه استیمولاتور به ارزش ۷میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دستگاه بخور بخش برای ICU به مبلغ ۶۰۰ هزار تومان، خرید چرخ و ویلچر به تعداد ۲ عدد و به ارزش ۲میلیون و ۱۰۰ هزارتومان، تهیه فشارسنج عقربه ای برای بیمارستان به تعداد ۴عدد و به ارزش ۴ میلیون تومان، تهیه تب سنج ۲عدد به ارزش ۲ میلیون تومان، تهیه میکروسکوپ چشمی برای بخش چشم بیمارستان آیت ا.. بهاری توسط مرحوم زنده یاد حجت الاسلامی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان به همت خیرین به مجمع خیرین سلامت شهر بهار تهیه و اهدا شده است.

 

شهبازی نیز تصریح کرد: پرداخت وام قرض الحسنه به تعداد ۶ مورد و به ارزش ۲۸ میلیون تومان و همچنین پرداخت کمک هزینه به بیماران به ارزش ۲۰ میلیون تومان از دیگر اقدامات این مجمع است.

 

 عیسی شهبازی رئیس مجمع خیرین سلامت شهر بهار در خاتمه گفت: بالغ بر ۸۵ میلیون تومان کمک های نقدی توسط خیرین و نیکوکاران به مجمع خیرین سلامت اهدا شده است که مراتب تشکر از تمام خیرین، سپاه ناحیه بهار، آستان قدس رضوی بهار، هیئت علمدار، هیئت امناء مسجدامام خمینی(ره) شهرک فرهنگیان و مرکز نیکوکاری کمیته امداد که با این مجمع تعامل و همکاری تنگاتنگی دارند و با روح بلند و دستان بخشنده، زندگی بخش همنوعان خود هستند را دارم؛ کار نیکوی انفاق و کمک به دردمندان، موهبتی است که پروردگار، نصیب هر کسی نخواهد کرد و برخود امر دانسته از حسن التفات عمل نیکوی تمام خیرین این مجمع مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نمایم و از آن کریم دانا و بینا، خیر دنیا و آخرت را برای شما نیکوکاران مسالت دارم و امیدوارم در روز قیامت ماجور درگاه حضرت احدیت باشید.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی