سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد از واژگونی یک دستگاه تریلر نفتکش حامل سوخت در ۱۳ کیلومتری پایگاه امداد و نجات گردنه اسدآباد خبر داد.

شناسه خبر: 11969

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایسنا ،  محمدرضا اعتصام در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:  بنا بر اعلام مرکز کنترل هماهنگ عملیات هلال احمر استان همدان در ساعت ۱۸.۳۴ دقیقه ۱۹ آبان ماه ، واژگونی یک دستگاه تریلر در ۱۳ کیلومتری  پایگاه امداد و نجات جاده‌ای گردنه اسدآباد به سمت همدان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از دریافت گزارش تیمی از پایگاه امدادی شهید قدرتی گردنه اسدآباد به همراه خودروی عملیات نجات به محل حادثه اعزام شدند افزود: متاسفانه در اثر این حادثه یک نفر بدلیل  شدت جراحات وارده در دم فوت کرده بود که توسط عوامل هلال احمر اسدآباد و آتش نشانی بهار رها سازی و یک مجروح نیز توسط عوامل فوریت‌های پزشکی شهرستان بهار به بیمارستان اعزام شد.

وی خاطر نشان کرد: بدلیل شدت حادثه، لزوم  ایمن سازی صحنه ،احتمال نشت سوخت و  رهاسازی شخص فوت شده از زیر تانکر حاوی سوخت با تلاش بی‌وقفه  ۴ساعته عوامل امدادی حاضر در صحنه ، این عملیات در ساعت ۲۱.۵۰ دقیقه به اتمام رسید.

اعتصام ضمن تقدیر از نیروهای عملیاتی هلال‌احمر اسدآباد، اورژانس ، آتش نشانی ،هلال احمر ،راهداری، نیروی انتظامی شهرستان بهار  و پلیس راه،  بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه تاکید کرد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون