سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

حسین عسگری، مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان اظهار کرد: در استمرار برگزاری جلسات ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان همدان چهارمین جلسه ستاد مذکور به ریاست جناب آقای دکتر عدالتخواه، رئیس کل محترم دادگستری استان همدان برگزار گردید.

شناسه خبر: 12025

به گزارش نشاط شهر به نقل از واحد اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان، در این جلسه ابتدا جناب آقای دکتر خانجانی موقر، دادستان عمومی و انقلاب همدان بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی و اقدامات صورت گرفته در این ستاد بمنظور فعال‌سازی و بازگشت به چرخه تولید آن دسته از واحدهای تولیدی تعطیل شده اشاره داشته و خواستار رفع موانع تولید از سوی دستگاه‌های متولی امر تولید شدند.

   آنگاه دکتر محمدرضا عدالتخواه، رئیس کل محترم دادگستری استان همدان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی حاضر در جلسه با بیان اینکه باید مشکلات شرکت‌ها و واحدهای تولیدی به دقت مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام کرد، اظهار کرد: باید بین سرمایه گذار واقعی با مدیر شرکتی که امکانات دولتی را دریافت کرد و شرکت را عامدا تعطیل کرده تمایز قائل شد و با مدیران واحدهای تولیدی که پس از اخذ تسهیلات آن منابع را صرف امور دیگر غیر از تولید کردند برخورد کرد.

   وی ادامه داد: رویکرد دستگاه قضایی استان، رویکرد تسهیل‌گریست و باید از این ظرفیت بوجود آمده واحدهایی که به مشکل برخورده‌کرده‌اند استفاده کرد.

رئیس کل دادگستری استان همدان تاکید کرد: ضرورت دارد کارگروه‌های تخصصی جهت شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی تشکیل و نسبت به رفع موانع آنان اقدام عاجل نمایند.

دکتر عدالتخواه خاطر نشان کرد: در جهت رفع مشکلات حقوقی واحدهای تولیدی می‌توانند با بهره‌مندی از طرح‌های ابتکاری همچون طرح وکلای مصلح نسبت به سازش و رفع اختلاف اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی