سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

درتاریخ 1400/9/5 در ساعت 23:49 باسامانه125 تماس گرفته شده که یک مورد دود مشکوک با آتش سوزی درابتدای مسیر روستای چشمه قصابان از یک کارگاه تولیدی یخچال توسط یک رهگذر گزارش شد، که بلافاصله مامورین اعزام و در زمان 4دقیقه به محل رسیدند.

شناسه خبر: 12127

به گزارش نشاط شهر، مسئول آتش نشانی بهار، مهدی صمدی در گفتگو با خبرنگار نشاط شهر از آتش سوزی در یک کارگاه خبر داد و اظهار داشت:  درتاریخ 1400/9/5 در ساعت 23:49 باسامانه125 تماس گرفته شده که یک مورد دود مشکوک با آتش سوزی درابتدای مسیر روستای چشمه قصابان از یک کارگاه تولیدی یخچال توسط یک رهگذر گزارش شد، که بلافاصله مامورین اعزام و در زمان 4دقیقه به محل رسیدند.

 

 وی افزود: باتوجه به اینکه  مالک در محل حضور نداشت و درهای ورودی قفل بود، مامورین آتش نشانی مجبور شدند با استفاده از نردبان وخودرو آتش نشانی  از پشت بام کارگاه وارد محل حادثه شده وحرق را اطفا کنند.

 

 صمدی ادامه داد: در عملیات پاک سازی جسد فردی را که احتمالا نگهبان گارگاه بود در میان بقایای حریق یافتیم و به خارج از محل حادثه انتقال دادیم و سپس جسد به وسیله آمبولانس به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

 

 مسئول آتش نشانی بهار در آخر به بیان توصیه های ایمنی پرداخت و گفت: چنین کارگاه هایی حتما باید سیستم اعلام حریق خودکار واستاندارد در کل بنا داشته باشند، همچنین آب فشان سقف دتکتور الزامی است و سیستم تروخشک آتش نشانی باجعبه فایرباکس ومخزن آب با پمپ مربوطه الزامی می باشد .

 

صمدی همچنین گفت: نصب خاموش کننده های استاندارد پودر و هوا با ظرفیت 6 کیلویی وCO2 با ظرفیت 4 کیلویی در کل بنا الزامی می باشد.

نساء زنگنه

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار# شهر_بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون