سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/10/9 21:54:46
پس از 2 سال از کرونا برگزار می‌شود

نخستین کنسرت موسیقی اسدآباد در بهمن‌ماه

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد از برگزاری نخستین کنسرت موسیقی این شهرستان در بهمن ماه ۱۴۰۰ پس از گذشت 2 سال از شیوع کرونا خبر داد.

شناسه خبر: 12138

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایسنا، رضا قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در 2 سال گذشته برگزاری کنسرت به دلیل شرایط کرونا در سطح کشور دارای محدودیت بود که به تازگی وزیر ارشاد دستور برگزاری و فعال شدن دوباره کنسرت‌ها را صادر کرده‌اند و مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان همدان نیز در نامه‌ای اجازه برگزاری کنسرت‌های موسیقی در سطح شهرستان‌های استان را  اعلام کرد.


وی ادامه داد: درصورت پایدار بودن وضعیت و شرایط شهرستان به دلیل کرونا کنسرت موسیقی شهرستان با حضور یکی از خوانندگان مطرح کشور بهنام بانی و یا علیرضا قربانی برگزار می‌شود.


قاسمی در ادامه از برگزاری همایش سیدجمال‌الدین اسدآبادی در ۱۸ اسفندماه امسال خبر داد و یادآور شد: به احتمال بسیار در این برنامه 2 وزیر شامل وزیر علوم و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور خواهند داشت که حضور در همایش، بازدید از یادمان سیدجمال‌الدین اسدآبادی و جلسه تخصصی بنیاد سیدجمال با حضور این 2 وزیر 3برنامه شاخص در نظر گرفته شده در چیدمان برنامه‌های ۱۸ اسفندماه است.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر