سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

صبح امروز با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی نشست مداحان، شورای هیئات مذهبی، مبلغان و ستاد نهضت پیشرفت بانوان شهرستان بهار با فرماندار شهرستان با هدف تبریک انتصاب فرماندار و آشنایی برگزار شد.

شناسه خبر: 12334

گروه - مرضیه کریمی رادپور : به گزارش نشاط شهر، صبح امروز با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی نشست مداحان، شورای هیئات مذهبی، مبلغان و ستاد نهضت پیشرفت بانوان شهرستان بهار با فرماندار شهرستان با هدف تبریک انتصاب فرماندار و آشنایی برگزار شد.

 

فرماندار در این جلسه با بیان اینکه شهرستان بهار را در استان با عنوان حزب الهی، مومن، غیرتمند و خیر می شناسند اظهار داست: بزرگترین وظیفه ما این است که مردم را از طریق هنر، مسائل اقتصادی، هیئات و فعالیت های مذهبی با هم متحد کرده و اختلافات را کم کنیم، چرا که‌این باعث بالا رفتن مشارکت اجتماعی مردم خواهد شد.

 

نباتی با اشاره به فعالیت اعضای نهضت پیشرفت بانوان در اشتغال و معیشت بانوان گفت: فعالیت های بسیار درخوری در زمینه اشتغال مشاهده کرده ام که نیازمند توجه و رسیدگی است.

 

وی به انعکاس فعالیت ها در رسانه ها تاکید کرد و گفت: تمام فعالیت هایتان را در رسانه منعکس کرده و به آن شتاب دهید، امروز با ورود گوشی های هوشمند دشمن به ۵ سانتی ما رسیده، ما نیز از طریق این ابزار باید وارد شده و در رسانه ها فعالیت خود را به نمایش بگذاریم.

 

مرضیه کریمی رادپور

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی