سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

کارنامه طلایی دختران رکابزن استان همدان در حالی ویترین افتخارات ورزش استان را درخشان‌تر کرده که در این سال‌ها به دلیل نبود پیست اختصاصی، تردد در مسیرهای پرحادثه جاده‌ای را به جان خریدند تا بتوانند به مدال قهرمانی دست یابند.

شناسه خبر: 12345

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایرنا، تاریخ دوچرخه سواری همدان سرشار از موفقیت‌های شایسته بانوان رکابزن است که توانسته‌اند مدال‌های رنگارنگ ملی و بین المللی را برای این استان به ارمغان آورند.

حالا قرعه حضور در مسیر موفقیت در این رشته ورزشی به نام پریسا مجنونی درآمده و این شیردختر همدانی توانسته با درخشش در رویدادهای ملی، نگاه تیم‌های باشگاهی سطح آسیا و اروپا را معطوف خود کند.

او سال قبل با پیوستن به یک تیم بحرینی به عنوان نخستین بانوی لژیونر ورزش استان همدان تاریخ ساز شد و نام خود را در تاریخ ورزش همدان و کشور ثبت و ماندگار کرد.

دی ماه سال گذشته بود که پیوستن بانوی دوچرخه سواری همدان به یک تیم خارجی به عنوان نخستین لژیونر این استان تاریخ ساز شد و بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت.

دی ماه سال گذشته بود که پیوستن بانوی دوچرخه سواری همدان به یک تیم خارجی به عنوان نخستین لژیونر این استان تاریخ ساز شد و بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت.

مجنونی سومین بانوی لژیونر تاریخ فدراسیون دوچرخه سواری کشور و نخستین دختر همدانی بود که موفق به حضور در لیگ‌های خارجی شد.

این دوچرخه سوار همدانی و زاده شهرستان بهار با درخشش در میادین مختلف مورد توجه تیم کنتینانتال بحرین قرار گرفت و در لیگ این کشور رکاب زد.

این اتفاق بی‌نظیر موفقیت بزرگی در تاریخ قهرمانان ورزشی استان همدان بود و این افتخار در شرایطی بدست آمد که وی تنها چند سال سابقه رکاب زدن در میادین ورزشی را دارد.

او قرارداد یکساله با تیمی منعقد کرد که از باشگاه‌های مطرح آسیایی به شمار می‌رود و در لیگ عراق و اسپانیا نیز تیمداری می‌کند.

 

ادامه درخشش در لیگ ترکیه
مجنونی پس از پایان قراردادش در بحرین، راهی ترکیه شد و در تور ملی این کشور نیز خوش درخشید.

رییس هیات دوچرخه سواری استان همدان در این باره گفت: مجنونی اولین بانوی لژیونر ورزش استان است که در تور دوچرخه سواری گرند پریکس آلانیا ترکیه حاضر شد.

پریسا مجنونی اولین بانوی لژیونر ورزش استان همدان است که در تور دوچرخه سواری گرند پریکس آلانیا ترکیه حاضر شد.

امین تاج بخشیان افزود: این بانوی لژیونر تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان برای کسب آمادگی فصل آتی لیگ دوچرخه سواری و اردوی تیم ملی در تور ۲ مرحله‌ای گرند پریکس آلانیا ترکیه شرکت کرد و خوش درخشید.

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها با حضور دوچرخه سواران برتر برگزار شد، خاطرنشان کرد: این مسابقات به مدت چهار روز در کشور ترکیه برگزار شد.

تاج بخشیان خاطر نشان کرد: مجنونی سومین بانوی لژیونر تاریخ فدراسیون دوچرخه سواری کشور و نخستین دختر همدانی است که موفق به حضور در لیگ‌های خارجی می‌شود.

 

رکابزنان پرافتخار
مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان نیز با تمجید از درخشش بانوان دوچرخه سواری استان گفت: رشته دوچرخه سواری از ورزش‌های موفق این استان است و جزو شانس‌های قهرمانی آسیا محسوب می‌شود.

حمید سیفی اظهار داشت: هم اینک بهنام آرین و پانته آ قلی پور جزو امیدهای ورزش همدان برای کسب مدال آسیایی به شمار می‌روند و خانم مجنونی نیز از شانس‌های مدال در رویداد آسیایی است.

وی در ادامه با تاکید بر حمایت دستگاه ورزش از هیات‌های فعال و موفق استان در عرصه مدال آوری، گفت: تمامی ورزشکارانی که بتوانند در میادین مهم بین المللی افتخارآفرین باشند، مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند.

سیفی با تاکید بر تداوم استعدادیابی و پرورش نخبه‌ها در هیات‌های ورزشی، خاطرنشان کرد: مجنونی حاصل همین استعدادیابی و نخبه پروری است و به طور قطع نظیر این چنین قهرمانان ارزنده در سطح استان پرشمار است.

 

به گفته وی، بانوان ورزشکار همدان به نسبت گذشته پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته‌اند و اکنون شاهد افتخارآفرینی دختران این استان در رشته‌های دوچرخه سواری، تنیس روی میز، قایقرانی و والیبال هستیم.

 ۱۴۰ دوچرخه سوار به صورت مستمر و حرفه‌ای در استان همدان فعالیت دارند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون