سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

ستاد غدیر شهرستان بهار یکی از شاخص ترین و پر تلاش ترین مجموعه هایی می‌باشد که در قالب برگزاری فعالیت های مختلف در سطح شهرستان با هدف زنده نگه داشتن هویت و جریان غدیر و سوق دادن جامعه به سمت ظهور حضرت مهدی (عج)، بسیار خوش درخشیده است‌‌‌.

شناسه خبر: 12679

 

به گزارش نشاط شهر، حمید رضا قاسمی جمشید رئیس ستاد مردمی غدیر شهرستان بهار در ابتدا با تبریک اعیاد قربان و غدیر (دهه ولایت) با ابراز خرسندی از اینهمه عشق و علاقه، تحرک و پویایی و فعالیت پرشور در بخش های مختلف با این همه تنوع در ابراز ارادت به مولایمان علی (ع) گفت: با اجرای برنامه های مختلف که در جای جای بهار، لالجین، صالح آباد، مهاجران و روستاهای تابعه برگزار شد شاهد آذین بندی و نصب پرچم های غدیر، جشن ها، ایستگاه‌های صلواتی، اطعام، مسابقات، کارناوال ها و کاروان‌های شادی بسیاری بودیم.

 

 رئیس ستاد مردمی غدیر شهرستان بهار در ادامه بیان کرد: طی جلسه های مختلفی که با افراد فرهنگی و مذهبی برگزار گردید، تلاش شد تا برنامه های عید غدیر برای عموم در دسترس باشد و به همین منظور حتی در کوچه ها و معابر حاشیه شهر هم برنامه ها در حال برگزاری بود.

 

این فعال فرهنگی مذهبی در میانه مصاحبه با اشاره به اینکه پخت آش و اطعام همسایگان و اهالی محل از برنامه‌های شاخص امسال بوده است افزود: برنامه‌های متمرکزی هم برای شرکت عموم مردم در سطح پارک ها، سالن ها، مساجد شهرستان برگزار شد؛ به گونه ای که با توجه به تراکم برنامه ها امکان حضور در همه برنامه ها برای مردم و مسئولین مقدور نبود.

 

 وی در ادامه به فعالیت های دیگر این ستاد پرداخت و برشمرد:

 

- اهتزار پرچم علوی در مرکز شهر 

-برگزاری جشن ها در مساجد 

-برگزاری مراسم ها و جشن ها در پارک‌ها و معابر عمومی

- ایجاد غرفه های مختلف فرهنگی و آموزشی در کنار جشن‌ها 

-اطعام در مساجد و منازل به صورت فردی و گروهی

- جشن پرواز بادبادک ها در استادیوم ورزشی

- کاروان شادی روستایی در سطح شهرستان

- برگزاری کاروان خودرویی و دوچرخه سواری

- جشن دهه نودی ها

- پخت کیک ۱۲ متری برای عید غدیر 

- تهیه و توزیع بسته های غذایی در بین اقشار آسیب پذیر جامعه 

- مسابقات محتوایی غدیر، دلنوشته برای امیرالمومنین (ع)، نقاشی و ...

- پخت نان رایگان 

- دیدار با سادات و همچنین اهدای شال سبز به سادات

- برگزاری جشنواره ورزشی

- اجرای برنامه های جذاب توسط گروه های همسرایی در برنامه های مختلف، از برنامه های فعالان فرهنگی، مذهبی و اجتماعی می باشد که اکثریت این برنامه ها در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری حفظه ا... بصورت آتش به اختیار بوده است.

 

حمیدرضا قاسمی جمشید رئیس ستاد مردمی غدیر شهرستان بهار در خاتمه اظهار کرد: به رسم ادب از زحمات اقشار مختلف مردم ولایتمدار و عاشق امیرالمومنین علی (ع)، کلیه تشکل ها، هیئات، پایگاه های مقاومت، مساجد، پویش های مردمی،اصحاب رسانه، ستاد های مردمی غدیر بخش های لالجین،صالح آبادومهاجران، نهاد ها و همچنين تک تک آحاد جامعه در سطح شهرستان بهار که در موضوع غدیر بسیار تلاش کردند سپاسگزاری کرده و از جانب حق‌، آرزوی توفیق مستدامِ خدمت در سایه امیرالمومنین (ع) را دارم.

 

شهرزاد عباسی

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.