سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در جلسه فوق العاده ستاد کرونای شهرستان فرماندار از بر الزام استفاده از ماسک در اماکن عمومی و ادارات با شرایط جدید کرونایی تاکید کرد و گفت: برپایی ایستگاه های صلواتی منوط به دریافت مجوز و نظارت کامل توسط اداره بهداشت شهرستان می باشد.

شناسه خبر: 12694

 

گروه - مرضیه کریمی رادپور :  

به گزارش نشاط شهر، صبح امروز جلسه فوق العاده ستاد مدیریت و پیشگیری بیماری کرونا شهرستان بهار به ریاست فرماندار  و با حضور اعضای این ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

 

 در این جلسه ابتدا فرماندار شهرستان بهار ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان گفت : با توجه به شیوع و افزایش بیماری کرونا و نیز دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد مدیریت کرونا ، برگزاری مراسم ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) باید طبق با رعایت کامل موازین و پروتکلهای بهداشتی برگزار شود و با تعامل و همکاری مسئولین و هیئت امنای مساجد ،حسینیه ها ،هیئت های مذهبی و دستگاه های اداری،نظارتی و  انتظامی شاهد برگزاری این مراسم با شکوه و عظمت خاصی خواهیم بود.

 

نباتی اظهار داشت: زدن ماسک در کلیه ادارات ،اماکن عمومی ،مراسم و جلسات الزامی است و برپایی ایستگاه های صلواتی منوط به دریافت مجوز  و نظارت کامل توسط اداره بهداشت شهرستان می باشد. 

 

روح اله نباتی ادامه داد: تزریق واکسن یادآور کرونا  توسط پایگاه های مستقر در شهرستان در حال انجام است ، شهروندان و روستائیان عزیز باید در اسرع وقت به این مراکز مراجعه کنند تا  انشاالله در برابر این ویروس منحوس ایمن گردند .

 

 در ادامه دکتر دارابی رئیس شبکه بهداشت درمان شهرستان ضمن ارائه گزارش آمار وضعیت کرونا در این شهرستان خاطر نشان کرد: در حال حاضر شهرستان بهار در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد و طی ۹ روز گدشته ۱۰ نفر در بیمارستان بستری داشتیم، اگر پروتکل ها از سوی مردم رعایت نشود، ممکن است وضعیت ما به شرایط سخت‌تری برسد.

 

دارابی در ادامه گفت: با توجه به سویه جدید کرونا و بستری تعدادی از بیماران در بیمارستان آیت اله بهاری ،لزوم رعایت دستورالعملهای بهداشتی به ویژه زدن ماسک ، برگزاری مراسم سوگواری ایام محرم در فضای باز  و عدم اجتماع در اماکن سرپوشیده  باید مورد توجه مردم عزیز شهرستان قرار گیرد.

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی