سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/5/27 22:48:46
در جلسه هم اندیشی تشکل ها و سازمان های مردم نهاد صورت گرفت:

همه تشکل ها و سازمان های مردم نهاد باید در حمایت از معتادین و خانواده هایشان اقدام نمایند

انجمن ها و تشکل های خیریه و نیکوکاری و سازمان های مردم نهاد باید در راستای حمایت از خانواده های معتادین و همچنین حمایت از کمپ های ترک اعتیاد، اعتبارات و هزینه های لازم را در طول درمان ترک اعتیاد برای کمک رسانی در نظر بگیرند.

شناسه خبر: 12736

 

به گزارش نشاط شهر، صبح امروز جلسه هم اندیشی تشکل ها و سازمان های مردم نهاد با حضور فرماندار، خیرین، نیکوکاران و تشکل های مردمی در حوزه های مختلف در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بهار برگزار شد.

در این نشست روح الله نباتی فرماندار شهرستان بهار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز اسلام و تقدیر و تشکر از همه تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد که خالصانه زحمت می‌کشند، عنوان کرد : ما باید سعی کنیم که تشکل ها را بیشتر تقویت کنیم،زیرا زمانی که  این تشکل ها و سازمان های مردم نهاد به گرد هم می آیند، قدرت آنها برای حل مشکلات چندین برابر می‌شود.

وی افزود: مجموعه فرمانداری بیش از گذشته در کنار سازمان های مردم نهاد خواهد بود و باید با اهداف مشترک و کمک گروه های مختلف مردمی آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم.

فرماندار بهار اذعان کرد: کسی موفق است که در کنار شناخت مسئله و راهکار بتواند مردم و دولت را پای کار بیاورد و همچنین در هر مکانی که مردم و دولت پای کار آمدند این شخص با شناخت مشکل و ارائه راهکار قطعا بدون تردید مسئله را حل می‌کند.

وی گفت : اگر کسی بخواهد کار خود را صحیح انجام ندهد با وی برخورد جدی می‌شود و باید همه دست به دست هم با شناسایی معضلات و مشکلات در برطرف کردن آنها تلاش کنیم.

فرماندار بهار ۲۶ مرداد ماه سالروز آغاز برگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت و برای رزمندگان، ایثارگران و جانبازان و.. که زحمات زیادی برای کشور و اسلام  کشيدند آرزوی سلامتی کرد .
 
در ادامه نشست مهدی خدایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان و مسئول دفتر انجمن حمایت از بیماران کلیوی بهار در راستای پیشگیری از مواد مخدر و حمایت از خانواده های معتادین اظهار کرد : انجمن ها و تشکل های خیریه و نیکوکاری و سازمان های مردم نهاد باید در راستای حمایت از خانواده های معتادین و همچنین حمایت از کمپ های ترک اعتیاد اعتبارات و هزینه های لازم را در طول درمان ترک اعتیاد برای کمک رسانی انجام دهند.

خدایی افزود :شهرستان بهار به عنوان پایلوت غربالگری معتادین معرفی شده است و باید با موفقیت این طرح را اجرا کنیم زیرا شهرستان بهار اولین شهرستانی در کشور است که در طرح غربالگری معتادان متجاهر اقدام خواهد کرد و  ان شاءالله که بتوانیم در بحث ریشه کن شدن معتادین شهرستان قدم های مثبتی برداریم .

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی