سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/6/5 12:03:08
فرماندار بهار در بازديد های متعدد از روند آب رسانی به همدان:

به امید خدا از این بحران پیش آمده عبور خواهیم کرد

روح اله نباتی : به امید خدا از این بحران پیش آمده عبور خواهیم کرد، از زاویه دیگر مشکل کمبود آب یک آزمایش الهی برای من مسئول، کشاورزان و مردم است که با یاری خدا ان شاءالله از این امتحان با موفقیت بيرون خواهیم آمد .

شناسه خبر: 12753

 

به گزارش نشاط شهر، صبح روز جمعه بازدیدی از زمین های کشاورزی و روستا های اطراف صورت گرفت و همچنان شاهد تلاش های داوطلبانه و بی دریغ کشاورزان و مسئولین بهاری برای کمک رسانی به شهر همدان بوديم.

 

فرماندار انقلابی بهار هم در طی این روز ها با حضور جهادی خود در زمین های کشاورزی و تلاش در راستای آبرسانی از چاه های شهرستان و روستا های اطراف، از کمک رسانی در این امر دریغ نمیکند.

 

روح الله نباتی فرماندار شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد : تیم هایی از سنندج، کرمانشاه، ایلام،البرز و اصفهان برای کمک رسانی اعزام شدند. ده شبانه روز است که در حال تلاش هستند تا آب رسانی به مردم همدان هرچه سریعتر انجام گردد چرا که امر آب رسانی کار بسیار حجیم و بزرگی است، تا وقتی منابع آب پایدار تامین شود، این فاصله را با چاه های کشاورزی و نذر آب مردم جبران می‌کنیم .

 

وی افزود :در طی اين چند روز با تماس های بسياري مبنی بر درخواست های داوطلبانه برای اهدای آب مواجهه بوديم که شایسته تقدیر تشکر است از ملت عزیزی که در حقیقت هر چه در توان دارند به کار می‌گیرند و از اهدای جان و خون خود برای ملت هیچ گونه ترسی ندارند‌.

 

نباتی ادامه داد : به امید خدا از این بحران پیش آمده عبور خواهیم کرد. از نگاه دیگری، مشکل کمبود آب یک آزمایش الهی برای من مسئول، کشاورزان و مردم است که با یاری خدا ان شاءالله از این امتحان با موفقیت بيرون خواهیم آمد.

 

فرماندار بهار همچنین اظهار داشت: هم اکنون روحیه ایثار را در کشاورزانی که آب خود را هدیه کردند مشاهده می‌کنیم و اطلاع داریم که کم آبی چه سختی هایی دارد و در حال حاضر به مردم شهر همدان کسانی که مشکل کم آبی دارند قول می‌دهیم با تمام تلاش های خود کمک رسانی می‌کنیم تا هرچه زودتر از این بحران آب خارج شوند .

 

 

معاون شرکت منابع آب ایران :

برای کمک به تجهیز چاه ها و انتقال آب به مخازن شهر همدان داوطلب شده ایم

 

مهندس مولایی معاون شرکت منابع آب ایران که همراه با  اکیپ اعزامی از استان ایلام در آنجا حضور داشت، عنوان کرد: با روحیه جهادی با تمام تجهیزات و تاسیسات برای کمک به هموطنان خود حضور یافتیم چرا که همدان تنها نیست و تمام ملت ایران برای کمک به استان همدان تلاش های خود را به کار گرفته اند .

 

مولایی بیان کرد: باتوجه به اینکه این کار به صورت عملیاتی است با تلاش های بی دریغ کشاورزان و مسئولان و بخش‌ عظیمی از کار انجام شده است. 

 

 

مسئول گروه اعزامی آب و فاضلاب تهران:

اعزام ۱۶ اکیپ آب و فاضلاب استان تهران به شهر بهار

 

مهندس سامانیان، مسئول گروه اعزامی آب و فاضلاب تهران به شهر بهار عنوان کرد : بالغ بر ۱۶ اکیپ عملیاتی با بيش از پنجاه نفر نیروی متخصص و کارآمد همراه با هشت دستگاه جرثقیل در زمین های کشاورزی و روستا های اطراف مستقر شدیم تا قدمی برای رفع کمبود آب برای مردم همدان برداریم و با یاری خدا موفق شده ایم سيصد لیتر در ثانیه آب را به شهر همدان هدایت کنیم.

 

 

حاج سردار علی گنجی کشاورز بهاری:

امروز جنگ آب است باید به فکر هم باشیم و همدردی کنیم

 

یکی از کشاورزان بهاری به حس مسئولیت تک تک مردم در راستای انتقال آب اشاره کرد و گفت:  در ابتدای روزهای بحران آب همدان درخواست هایی برای اهدای آب چاه از طرف آب و فاضلاب و فرمانداری داشتیم، اما با این وجود ما کشاورزان از چاه های خودمان به همدان آب رسانی کردیم.

 

معلم بازنشسته آموزش و پرورش افزود : بعد از مشاهده وضع بحرانی هموطنان که با بی آبی مواجه شده اند و در مقابل جان انسان دیگر کشت و کشاورزی ارزشی ندارد پس برای رضای خدا داوطلب شدم و در این کار خیر سهیم شدم.

 

وی ادامه داد : این کار بسیار کوچک است، امروز هم مانند جنگ های تحمیلی هشت سال دفاع مقدس باید پایداری کنیم، روزی برای اعتقادات مان جنگیدیم و امروز نیز جنگ آب است باید فکر هم باشیم و همدردی کنیم.

 برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.