سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

روح الله نباتی: زن در برخی از کشورهای غربی از حقوق طبیعی خود برخوردار نیست و حتی در بعضی از کشورها حق انتخاب و رأی ندارد. در ایران زنان در مباحث سیاسی و پیشبردی نقش فعال و اثر گذاری دارند بنابر این نباید اجازه دهیم که دشمن از زنان کشور ما سوء استفاده کند.

شناسه خبر: 12972

 

به گزارش نشاط شهر،یادواره شهدای زن شهرستان بهار با حضور فرماندار شهرستان بهار، سایر مسئولین استانی و شهرستانی، سپاه پاسداران، حوزه بسیج خواهران و عموم مردم شهر بهار در سالن آیت الله بهاری برگزار شد.

 


روح الله نباتی فرماندار شهرستان بهار در این مراسم بیان کرد: نقش زن در اسلام و انقلاب اسلامی بسیار پررنگ و حساب شده است و این موضوع را دشمن خوب می‌داند. زن در ایران جایگاه و کرامت والایی دارد و همه‌ی ما به زنان ایرانی همواره افتخار کرده ایم و خواهیم کرد.



فرماندار شهرستان بهار گفت: زن در برخی از کشورهای غربی از حقوق طبیعی خود برخوردار نیست و حتی در بعضی از کشورها حق انتخاب و رأی ندارد و به آنها به چشم یک کالا نگاه می‌کنند. در ایران زنان در مباحث سیاسی و پیشبردی نقش فعال و اثر گذاری دارند بنابر این نباید اجازه دهیم که دشمن از زنان کشور ما سوء استفاده کند.

 

وی افزود: دشمن بارها کودتا کرد اما با شکست مواجه شد. برای مثال کودتا های سال های ۱۲۹۹، ۱۳۳۲ در دولت مصدق و کودتای نوژه و سایر کودتاهای دیگر همه ناکام ماند و این ناکامی ها همه به دست دانش آموزان و جوانان و زنان کشور ما بود.



همچنین در این مراسم سید رضا موسوی فرمانده گردان امام علی(ع) سپاه گفت: دشمن بارها با شیوه های مختلف قصد نابودی ایران را داشته است چرا که چشم دیدن ایران قوی را ندارد. سال ۴۲ تا ۵۷ که امام خمینی ره تبعید شده بود و مردم  ایران به جمهوری اسلامی رای آری دادند و انقلاب اسلامی شکل گرفت تا به امروز دشمن با ترفندهای مختلف باعث کودتا در ایران شده است برای مثال ۱۷هزار شهید ترور و ۳۶هزار دانش آموز که به شهادت رسیدند و در حال حاضر بین قومیت ها تفرقه افکنی می‌کنند.

 

وی ادامه داد: زمانی جنگ ایران و عراق بود و ۵۸ کشور در پشت کشور عراق پنهان شده بودند و آن را حمایت میکردند و ایران تنها و بدونه پشتوانه آن روزهای سخت را سپری کرد. در آن زمانی دانش آموزان به جای تحصیل از جان خودشان بذای وطن گذشت می‌کردند.

 


وی افزود: حال از شما زنان، مادران و دانش آموزان این سرزمین انتظار داریم پشت ولایت فقیه و ایران باشیم و نگذارید دشمن به اهداف شوم خود برسد.

 

 

زهرا صادقی گلزار

انتهای پیام/ص

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.