سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/8/30 17:54:00
فرماندار بهار در دیدار با بسیجیان نخبه شهرستان:

با ارائه تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان در حال تلاش برای حمایت بیشتر قشر نخبه هستیم

به مناسبت هفته بسیج، مراسمی با حضور نخبگان بسیجی شهرستان در فرمانداری بهار برگزار شد و فرماندار بهار پس از شنیدن دغدغه ها، راهکارهای مرتبطی جهت تسهیل در فرآیند تلاش های این قشر بیان کرد.

شناسه خبر: 13022

 

به گزارش نشاط شهر، روح اله نباتی فرماندار شهرستان بهار ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: تفکر بسیجی در همه برهه ها کشور را نجات داده و باعث پیروزی شده است؛ عدم وجود تفکر بسیجی باعث توقف کشور می‌شد و وجود این تفکر است که محاسبات دشمن را بهم ریخته و امیدواریم همه ما توفیق یک بسیجی تمام عیار را داشته باشیم.

 

این مقام مسئول با ابراز خرسندی اکثریت جوانان و بزرگسالان کشور را بسیجی خواند و افزود: موظفیم تفکر بسیجی را با جذب بسیجی های بیشمار گسترش دهیم و دامنه بسیج را تاجای ممکن گسترده تر کنیم.

 

نباتی خاطرنشان کرد: نهادهای متعددی در کشور همانند خانه های خلاق، مراکز علمی پژوهشی، پارک علم و فناوری‌ و مراکز رشد وجود دارند که از نخبگان حمایت می‌کنند؛ سیستم نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتکار، خلاقیت و جوان حمایت می‌کند و در این باره با ارائه تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان در حال تلاش برای حمایت بیشتر از این قشر هستیم.

 

وی از راه اندازی گروه مشاورانِ افتخاری در رشته های مختلف برای مشورت و استفاده از نظر آنان جهت مشارکت و ارتباط بیشترِ مردم با دولت خبر داد و اذعان کرد: در حال تهیه و تدوین سند چشم انداز ۲۰ ساله ای هستیم که بدانیم قدم نهادن در چه مسیری برای شهرستان مطلوب تر است و در همین راستا مردم، نخبگان و بسیجیان در طراحی این نقشه ی راه کمک حال ما باشند.

 

فرماندار بهار استفاده از تکنولوژی و فن آوری برای توسعه را امری مطلوب دانست و افزود: استفاده از تکنولوژی و فن آوری هزینه بَر نیست و همچنین امری و بی آب بر محسوب می‌شود و خطری در موضوعِ آلودگی محیطی ندارد.

 

وی افزود: صندوق های حمایتی مختلفی ازجمله صندوق کارآفرینی امید، صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از طرح های نخبگان وجود دارند و برای ارائه حمایت منتظر طرح و محصولات نخبگان هستیم.

 

فرماندار بهار تصریح کرد: ورزشکاران، بسیجیان و جوانان را به صدا و سیما معرفی کرده ایم تا در همین راستا برنامه خاصی برگزار شود.

 

وی خاطرنشان کرد: هر جوانی با هر ابتکاری به خانه خلاق لالجین و همچنین خانه خلاق بهار که در دست افتتاح است، مراجعه کند حمایت و تسهیلات خوبی را دریافت خواهد کرد.

 

روح اله نباتی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی کل ملت را بسیجی می‌داند، ادامه داد: تاکنون سعی کرده ایم به تمامی اقشار جامعه توجه کنیم و افرادی که دارای توانایی هستند جذب کنیم تا با شنیدن مشورت ها شکاف دولت و مردم را کوتاه کنیم چرا که به هر میزان ارتباط دولت و مردم بیشتر شود به نفع کشور خواهد بود.

 

وی ضرورتِ جهاد تبیین توسط نخبگان را یادآور شد و این جهاد را از سوی نخبگان چراغ روشنگری نامید و تاکید کرد: همه ما باید به حائز اهمیت ترین تکلیفمان که همان جهاد تبیین است عمل کنیم و در حوزه روشنگری وارد شویم؛ نخبگان که در انظار عمومی از وجهه اعتمادِ مطلوبی برخورداند و به همین راستا در جهاد تبیین کمک کنند.

 

روح اله نباتی فرماندار شهرستان بهار دشمن را از تفکر بسیجی هراسان خطاب کرد و گفت: جمهوری اسلامی حق است و باطل هرگز بر حق پیروز نخواهد شد.

 

در ادامه رضایی معاون علمی‌ و پژوهشی سپاه ناحیه بهار گفت: با تلاش و جهاد علمی برخی طرح ها را کمتر از ۱۰ به انجام رسانیده ایم که پیشرفت های کنونی، ثمره ی خودباوری و تزریق روحیه امید به آینده در جامعه ایرانی می‌باشد.

 

گفتنیست در حاشیه این جلسه‌، نخبه های بسیجی به تشریح دغدغه های خود پرداختند و فرماندار شهرستان پس از شنیدن، راهکارهای مناسبی را بیان نمود.

 

 

شهرزاد عباسی

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی