سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان بهار، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان، بخشدار صالح آباد، هیئت مدیره معدن باباعلی و نمایندگانی از اهالی روستای باباعلی از توابع بخش صالح آباد، مشکلات این معدن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

شناسه خبر: 13050

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار ، در جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان بهار، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان، بخشدار صالح آباد، هیئت مدیره معدن باباعلی و نمایندگانی از اهالی روستای باباعلی از توابع بخش صالح آباد، مشکلات این معدن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

 

روح اله نباتی فرماندار شهرستان بهار در ابتدای این جلسه به اهمیت برداشت از معادن اشاره کرد و افزود:استخراج صحیح از معادن برای مجموعه مردم مفید به فایده است و منجر به پیشرفت اقتصادی خواهد شد.

 

وی ادامه داد:شهرستان بهار شهرستانی است که از لحاظ صنایع و معادن و کشاورزی درآمد خوبی برای دولت دارد که  پیگیر هستیم تا در بودجه و اختصاص اعتبارات توجه بیشتری به این شهرستان شود.

 

نباتی در راستای اهمیت انتفاع مردم روستا از درآمد معدن از نمایندگان روستای باباعلی خواست لیست نیازمندی های روستا را مکتوب ارائه دهند تا با تحلیل و بررسی،  مجموعه معدن برای انجام آن ها به نفع روستا قدم بردارد.

 

فرماندار بهار گفت: در دفعات مختلف بصورت سرزده به روستا و معدن خواهیم رفت تا میزان آلودگی احتمالی و شدت انفجارها را بررسی کنیم و حق هیچکس پایمال نخواهد شد.

 

در ادامه این جلسه دکتر شانیان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: مردم روستا هم باید از سود معدن منتفع باشند و در چارچوب قانون تعارض بین مردم و بهره برداران معدن قابل حل خواهد بود.

 

انتهای پیام/ص

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی