سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در پی درج خبری در فضای رسانه ای استان مبنی بر کلان شهر شدن همدان و اضافه شدن محدوده مجموعه شهری به مقدار ۲۷۵۳ کیلومتر مربع که شامل شهرستان بهار می‌باشد؛ از روز گذشته اعضای شورای شهر با تماس‌های مکرر با امام جمعه محترم، فرماندار انقلابی و نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی موضوع را پیگیری کردند.

شناسه خبر: 13097

 

 به گزارش نشاط شهر، در پی درج خبری در فضای رسانه ای استان مبنی بر کلان شهر شدن همدان و اضافه شدن محدوده مجموعه شهری به مقدار ۲۷۵۳ کیلومتر مربع که شامل شهرستان بهار می‌باشد؛ از روز گذشته اعضای شورای شهر با تماس‌های مکرر با امام جمعه محترم، فرماندار انقلابی و نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی موضوع را پیگیری کردند.

 

 صبح امروز با هماهنگی و حضور اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از بزرگان، معتمدین و فعالین اجتماعی در استانداری همدان حاضر شده و پیگیر این خبر شدند.

 

 در این راستا، دیدار با معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان انجام شد و ایشان خبر درج شده را تکذیب کرده و عنوان نمودند هیچ اتفاقی در این مورد رخ نخواهد داد و شهرستان بهار مستقل خواهد ماند و قرار نیست از شهرستان بهار به محدوده همدان اضافه شود.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی