سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

توسلی: آنچه که در روز بیستم اسفند در فرمانداری رخ داد ناراحت کننده و نگران کننده بود. از مردم عزیز شهرستان بهار، ائمه محترم جمعه ؛روسای ادارات عذر خواهی می کنم .

شناسه خبر: 13201

 

 بیانیه نماینده مردم شريف شهرستانهای بهار وکبودراهنگ درخصوص حواشی جلسه تودیع ومعارفه  فرماندار بهار؛

 

۱_ انچه که امروز بیستم اسفند در فرمانداری رخ داد ناراحت کننده و نگران کننده بود. از مردم عزیز شهرستان بهار، ائمه محترم جمعه ؛روسای ادارات عذر خواهی می کنم .

۲ _ بعد از تجمع غیرقانونی در مقابل دفتر نماینده مردم؛  این دومین اتفاق  ناگواربود و بدون شک هیچ کس از این دو اتفاق  بد خوشحال نشد. ناگواری این اتفاق  نه بخاطر عدم جابجایی فردی و جایگزینی فرد دیگر بلکه بخاطر قربانی شدن اخلاق بود‌.

۳_ اکنون که کاری که نباید می شد شده است و اخلاق قربانی شد، اعلام می کنم از جناب آقای فیض اللهی و خانواده محترم ایشان عذر خواهی میکنم که  در این قضیه مورد ظلم قرارگرفت.

 اما تاکید می کنم بنده آخرین نفری بودم که از انتخاب ایشان به عنوان سرپرست مطلع شدم و ایشان توسط جناب آقای طلایی نیک به استاندار معرفی شده بود و استاندار محترم هم ایشان را به وزارت کشور معرفی کرده بود و اینجانب هیچ نقشی در انتخاب و معرفی ایشان نداشتم و این موضوعی است که شخص حاج آقا شعبانی هم برآن اذعان کردند و قابل استعلام از ایشان، استاندار محترم و شخص جناب فیض اللهی است. در این میان برخی با قربانی کردن اخلاق ؛بدترین تهمتها و توهین‌ها را روانه منتخب مردم کردند .

بنده آقای فیض اللهی  را آزاده و انقلابی واقعی می دانم که علی‌رغم پنج سال اسارت بی ادعا وارد میدان شد و به تصمیم استاندار محترم احترام گذاشت و آمد .

 ۴_ موضوع دیگری مطرح شده در خصوص  سوال بنده از وزیر محترم کشور است ؛ در این زمینه باید عرض کنم یکی از وظایف اصلی نمایندگان نظارت است و ابزارهای نظارتی نمایندگان عبارتند از تذکر؛سوال ؛استیضاح  و تحقیق و تفحص و در همین دوره از مجلس و در کمتر از یکسال بیش از چندین  هزار تذکر و سوال و... توسط نمایندگان از وزرا مطرح شده است ؛بنده هم از چند وزیر از جمله وزیر اقتصاد؛ وزیر ورزش؛ وزیر نفت ؛ وزیر ارتباطات ؛وزیر میراث فرهنگی ؛وزیر بهداشت و وزیر کشور در راستای انجام وظایف نظارتی سوال کرده ام؛ برخی در کمیسیون طرح شده و برخی درصحن؛ برخی هنوز نوبت طرح نرسیده است .سوال بنده از وزیر محترم کشور هم ابعاد مختلفی دارد ازجمله بحث خانواده و زنان؛تقسیمات کشوری و عملکرد کارگزاران وزارت کشور در کل کشور و وزارت کشور هم توضیحات لازم را ارسال کرده وخواهد کرد. 

۵_ همکاری و تعامل فرمانداران و روسای ادارات با نمایندگان  قطعا به هم افزایی بیشتر برای حل مشکلات مردم و منطقه منجرخواهد شد و اگر این همکاری نباشد بیش از همه مردم ضرر می کنند ؛ همه باید به جایگاه خود واقف باشیم و دست در دست هم برای حل مشکلات مردم در این شرایط تلاش کنیم.

۶_ انتخابات ساز و کار خود را دارد و اگر فردی قصد کاندیدا شدن در انتخابات دارد این حق اوست اما خلاف قانون و دین است از پست و امکانات دولتی برای این منظور استفاده کند و حق دیگران را تضییع کند. مخصوصا  اینکه وزیر محترم کشور در زمان انتصاب تمام فرمانداران تعهد گرفته که در انتخابات  آتی کاندیدا نشوند.

۷_ اگر فردی اکنون در مسئولیت مستقیم برگزاری انتخابات باشد و خود قصد کاندیدا شدن داشته باشد و بعدا هم این اتفاق بیفتد و کاندیدا شود در حقیقت مردم و مسئولان  را فریب داده و صفت انقلابی با فریبکاری قطعا همخوانی ندارد.

همچنان که بارها اعلام کرده ام باردیگر اعلام می کنم بنده نه دخالتی در آمدن فرماندار فعلی داشتم ونه  در معرفی جناب فیض اللهی و همانطور که معاون محترم سیاسی استاندارهم اعلام کردند تصمیم استاندارمحترم براساس بررسی‌های عمومی است و برای بنده هم هر تصمیمی که ایشان بگیرند محترم است .اقتدار استاندار اقتدار دولت محترم است.

باعنایت به روزهای پایانی سال از تلاش‌های همه مسئولان و فرمانداران دو شهرستان ؛بخشداران و روسای ادارات تشکر می کنم و تاکید می‌کنم خدمت به مردم یک موفقیت نیست بلکه یک توفیق است. 

و کلام آخر اینکه همه در این کشور زیر چتر انقلابند و مدیون آن . انقلابی سوز دارد ؛دود ندارد.

خداوند بر دلهای همه ما آگاه است و یوم الحساب چندان دور نیست.

از وی همه مستی و غرور است و تکبر

وز ما همه بیچارگی و عجز و نیاز است

رازی که بَرِ غیر نگفتیم و نگوییم

با دوست بگوییم که او محرم راز است

شرحِ شِکَنِ زلفِ خَم اندر خَم جانان

کوته نتوان کرد که این قصه دراز است.

 

✍توسلی خادم مردم شريف شهرستان های بهار وکبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی