سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در پی انتشار خبری مبنی بر اصلاح مرز تقسیماتی شهرستانهای بهار و همدان، فرزاد تیموری معاون امورعمرانی استاندار همدان توضیحاتی را به منظور تنویر افکار عمومی و استحضار مردم شریف این شهرها، اعلام کرد.

شناسه خبر: 13229

 

 به گزارش نشاط شهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی استانداری همدان، در پی انتشار خبری مبنی بر اصلاح مرز تقسیماتی شهرستانهای بهار و همدان، فرزاد تیموری معاون امورعمرانی استاندار همدان توضیحات ذیل را به منظور تنویر افکار عمومی و استحضار مردم شریف این شهرها، اعلام کرد:

 

الف) اصلاحیه مرز تقسیماتی شهرستان‌های همدان و بهار از ابتدای شروع به کار دولت مردمی و انقلابی سیزدهم و طی تشکیل جلسات متعدد و دستور صریح استاندار محترم و تأکید ایشان در تسریع انجام کار به معاونت امور عمرانی و معاونت معاونت سیاسی،امنیتی استانداری و فرمانداران شهرستان‌های همدان و بهار صورت پذیرفت.

 

ب) بر اساس دستور مستقیم استاندار محترم همدان، نقشه اصلاحی مرز تقسیماتی شهرستان‌های همدان و بهار تهیه گردید و پس از تأیید آن توسط معاونت سیاسی، امنیتی و امور عمرانی استانداری و امضای فرمانداران این شهرستا‌ن‌ها جهت تصویب نهایی به وزارت کشور ارسال شده و تاکنون مصوبه‌ای مبنی بر تأیید و اعمال این مرز تقسیماتی واصل نشده است.

 

ج) در این اصلاحیه هیچ‌گونه تغییری در محدوده و حریم شهر بهار ایجاد نشده و محدوده و حریم این شهر بیش از یکسال قبل در قالب طرح جامع، توسط شورای عالی معماری و شهرسازی کشور تصویب و ابلاغ شده است و اساساً تغییر محدوده و حریم شهرها در صلاحیت شورای عالی معماری و شهرسازی کشور است.

 

د) در متن خبر اینچنین آمده که «حدود قرمز رنگ، محدوده جدید شهر بهار است»، این مطلب اساساً اشتباه است؛ زیرا محدوده قرمز رنگ در نقشه، مرز تقسیماتی شهرستان بهار است و ربطی به محدوده شهر بهار ندارد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.