سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/2/10 20:18:51

مسئولین باید میدانی عمل کنند

جلسه شورای اداری شهر لالجین با حضور حجت الاسلام محققی، امام جمعه شهر لالجین، نماینده شهرستان،بخشدار لالجین و جمعی از مدیران کل و روسای اداری شهرستان بهار به ریاست فیض الهی، فرماندار شهرستان بهار در بخشداری لالجین برگزار شد.

شناسه خبر: 13320

 

به گزارش نشاط شهر، در ابتدای جلسه حجت الاسلام محققی به موضوعات مهمی نظیر آموزش، زیر ساخت های بهداشتی و درمانی، سرانه ورزشی و تفریحی، سایت کارگاهی اشاره کرد و گفت ما باید حل این مشکلات را در صدر مسائل قرار دهیم. 

 

 

در ادامه خوش زارع عضو شورای شهر به کمبود آرد و نان در شهرستان اشاره کرده و گفت از آنجایی که بسیاری از روستاهای اطراف ، نان خود را از لالجین تهیه می‌کنند ما نیازمند سهمیه آرد و نان بیشتری میباشیم . 

 

 

وی در ادامه گفت: از دیگر مشکلات، کمبود فضای آموزشی، بازنگری طرح جامع لالجین میباشد. 

 

 

در ادامه اشتری به نمایندگی از دهیاران به مشکلات عمده ۱۸ روستای بخش لالجین اشاره کرده و گفت: از جمله مشکلات موجود می توان به عدم وجود ماشین آلات عمرانی دهیاران، فقدان ساختمان دهیار و کمبود خانه بهداشت در برخی روستاها، مشکل آبرسانی روستاهای میرزاحصار، چوپوقلو، سازی قمیش و جمشید آباد، جا به جایی تیر های برق و دیگر مشکلات اشاره کرد.  

 

در ادامه مدیران کل ادارات و مدیران شهرستانی هر یک به موضوعات مطرح شده پرداخته و به بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات آن پرداختند.

 

در ادامه توسلی، نماینده مجلس گفت: مدیران موظف هستند از مسائل و مشکلات موجود بازدید کنند و در جریان تمامی مسائل قرار گیرند چرا که هر مسئول یک وظیفه مشخص دارد.

 

وی در ادامه به انواعی از اعتبارات موجود اشاره کرد و خاطر نشان کرد که سفر های مسئولین به منطقه بسیار پر بار و حائز اهمیت میباشد. 

 

همچنین توسلی افزود: ما پیگیر مسئله اوقاف هستیم چرا که یک مشکل اساسی میباشد. 

 

 

در پایان فیض الهی به ریاست از جلسه به میدانی بودن مسئولین اشاره کرده و گفت: ما باید به عنوان یک فرد مسئول در میدان باشیم وی در ادامه خاطر نشان کرد برای ما ملاک ارزیابی استفاده از منابع ملی و استانی میباشد.

 

 

نفیسه صیدقلی پور

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

برخی که ادعای دینداری و انقلابیگری داشتند به علما و نخبگان توهین کردند/ مارپیچ سکوت شکسته شد، تا کی باید تحت خفقان این تخریب‌ها باشیم؟/ یک روز برای زندگی‌کردن زندگی نکرده‌ام/ به برخی با ورود به عرصۀ انتخابات تهمت‌زده شد؛ من نمی‌توانم محبت و زحمات آن‌ها را جبران کنم/کار تازه شروع شده است؛ کشور به عقلانیت انقلابی نیاز دارد

باید با در نظر گرفتن دغدغه‌های ۱۴ میلیون نفری که به نامزد پیروز رأی ندادند، اجازه ندهیم که آن‌ها مأیوس شوند / این انتخابات حاوی پیام‌های مهم کاهش مشارکت بود / عدم تمایل بخش قابل توجهی از مردم برای استفاده از حق انتخاب خود باید اهل سیاست را به خود بیاورد؛ نمی‌توانیم به راحتی از کنار آن بگذریم / مهم‌ترین نکته این است که این کاهش مشارکت برای ما تبدیل به یک مسئله جدی شود

چشم بستن بر روی ناعدالتی‌ها دلیلی بر عدم حضور مردم پای صندوق‌های رای است/ موضوع امروز ما شرکت در انتخابات و انتخاب درست است/مردم ما عاقل و دانا هستند و قدرت انتخاب دارند/ رشد اقتصادی کشور وابسته به حضور در مجامع بین‌المللی است/ چرا باید هر روز با افتخار درصد واریز یارانه‌ها و یا درصد افزایش افراد تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی اعلام شود مگر مردم ریزه‌خوار و یا فقیر هستند؟