سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار: جشنواره استعداد یابی دهه هشتادی ها و نودی ها در حال برگزاری است و با توجه به رشته های ثبت شده پیامکی برای متقاضیان ارسال می‌شود. محل داوری برای دختران شرکت کننده مدرسه ریحانه النبی و برای پسران در فرهنگسرا اجرا می‌شود.

شناسه خبر: 13512

 

به گزارش نشاط شهر، علیرضا اکبری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار ما گفت: جشنواره استعداد یابی دهه هشتادی ها و نودی ها در حال برگزاری است و با توجه به رشته های ثبت شده پیامکی برای متقاضیان ارسال می‌شود. محل داوری برای دختران شرکت کننده مدرسه ریحانه النبی و برای پسران در فرهنگسرا اجرا می‌شود.

 

 وی درادامه افزود: در یک فرایند ۸جلسه ای افراد شناسایی می‌شوند و برای رشد استعداد های آنها از اساتید برجسته شهرستانی و استانی استفاده می‌شود. 

 

رئیس فرهنگ و ارشاد در ادامه گفت: در اختتامیه جشنواره دانش آموزی نامه ای به امام رضا روز دوشنبه ۲۶ تیرماه ساعت ۹:۳۰ صبح در فرهنگ سرا  برگزار می‌شود. استقبال از این جشنواره بسیار زیاد بود که قرار بود ۵برگزیده انتخاب شود با نظر داوران جشنواره ۳۰نفر از دانش آموزان برگزیده شد و نیز تصمیم بر آن شده که ۱۰ نفر هم بصورت قرعه کشی  از شرکت کنندگانی که ارزش قائل شدند و حضور داشتند انتخاب شود که در کل به ۴۰نفر قرار است هدیه ای تقدیم کنیم که این ارقام بی‌ سابقه بود.

 

اکبری در پایان به دو موضوع دیگر اشاره کرد: خبر خوش برای مردم بهار که برای نخستین بار کنگره ای برای بزرگداشت آیت الله بهاری تا پایان سال اجرا می‌شود و همچنین جشنواره محرم به نام عکس محرم که از اول ماه محرم تا ۲۸صفر مهلت دارد موضوع عکاسی آزاد اما می بایست مرتبط به ماه محرم باشد..

 

پ.ن علیرضا اکبری در این مدت کمی که سرپرست فرهنگ و ارشاد شده است و یکی از جوانان کارآمد در حوزه فرهنگی می باشد توانسته چندین جشنواره استانی یا شهرستانی را برای شهرستان بهار به ثبت برساند.

 

 

آرزو میرزایی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر