سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

با توجه به دریافت پیام‌های مردمی مبنی بر وضعیت نانوایی ها در سطح شهر بهار، خبرنگار نشاط شهر پیگیر این موضوع شد و با رئیس کمیته آرد و نان شهرستان بهار به گفتگو پرداخت.

شناسه خبر: 13586

 

به گزارش نشاط شهر، در متن پیام مردمی آمده است:

 

با عرض سلام و خسته نباشید 

از مسئولین مربوطه و فرماندار محترم تقاضا می‌شود نسبت به ساعت پخت نانوایی های لواش و سنگکی ها پیگیری شود.

اینکه اکثرا خصوصی شده‌اند و یا آرد مورد نیاز را ندارند با این حال نمیتوانند عدم فعالیت خود را توجیه کنند. در بعدازظهر ها هیچ نان تازه و سنگک تازه ایی برای مردم نیست.

همین امروز حوالی ساعت ۱۲ظهر بنده به سنگکی محله قلعه مراجعه کردم که باکمال تعجب (البته برای چندمین بار در سطح شهرستان) با تمام شدن خمیر و عدم پخت مواجه شدم این مورد در این برهه زمانی در هیچ شهرستانی جز بهار مشاهده نخواهد شد. اکثر شهرستان های دیگر استانها تا غروب هم حتی پخت دارند.

کیفیت نان ها هم گفتنی نیست. متاسفانه وقتی مقایسه با شهرهای دیگر صورت میگیرد واقعا از لحاظ کمی و کیفی صنف نانوایی در شهرستان ضعیف است.

از نشاط شهر تقاضا دارم پیگیر این موضوع باشد و جوابیه از صنف مربوطه و فرماندار دریافت شود.

 

 

 

آزادی رئیس کمیته آرد و نان شهرستان بهار: در پاسخ به پیام مردمی این گونه اظهار کرد: از خرداد ماه تا مرداد ماه امسال در نانوایی های سطح شهرستان نه تنها کم شدن سهمیه نانوایی نداشتیم که اغلب سهمیه ها یا ثابت و یا افزایشی بوده است، حتی به دلیل وجود کارگران فصلی سهمیه مازاد نیز به نانوایی ها تعلق گرفته است.

 

وی افزود: در یکی دو هفته اخیر به دلیل استقرار ۱۳ موکب در شهرستان ۴۰۰ کیسه آرد مازاد از سوی استان به شهرستان تزریق شد و همچنین برای اینکه کمبودی در این زمان نداشته باشیم با برنامه ریزی صورت گرفته تعدادی کیسه آرد نان هم از سهمیه شهرستان برای موکب ها درنظر گرفته شد و خوشبختانه در این باره با مشکلی در شهرستان مواجه نشدیم و تعداد ۳۲۰ هزار قرص نان در موکب ها توزیع شد، لذا در چند روز آینده نیز سهمیه جدید وارد شهرستان شده و مشکلی در کمبود نان و سهمیه آرد نخواهد بود.

 

وی در ادامه گفت: لازم به ذکر است که با توجه به کمبود نانوایی در شهرک فرهنگیان و مسکن مهر بازدید مدیر کل امور غله را از این منطقه داشتیم و با مساعدت و پیشنهاد خود ایشان مجوز مجتمع نانوایی متشکل از نانوایی لواشی، سنگکی و بربری و یا حداقل یک نانوایی را در این منطقه خواهیم داشت تا مشکل کمبود نانوایی در شهرک فرهنگیان و مسکن مهر حل شود.

 

 

مرضیه کریمی رادپور

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی