سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

دکتر حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور که به دعوت توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ به حوزه انتخابیه سفر کرد با همراهی دکتر توسلی و استاندار همدان از شهر بهار بازدید کرد و در مرقد آیت الله بهاری، گلزار شهدای شهر بهار و نماز جمعه امروز شهر بهار حضور یافتند.

شناسه خبر: 13678

 

به گزارش نشاط، شهر دکتر سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان و دکتر توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ پس از زیارت مرقد آیت‌الله شیخ محمد بهاری و ادای احترام به مزار شهدای شهر بهار، در مراسم نماز جمعه شهر بهار شرکت کردند.

 

دکتر حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در نماز جمعه شهر بهار گفت: شخصیت والای آیت الله بهاری و انگیزه زیارت ایشان جدا از هر بهانه‌ای می‌تواند تنها دلیل برای سفر به شهر بهار باشد.

 

وی ادامه داد :این دولت یک دولت مردمی، عدالت‌گرا و تحول محور جهت انجام اقدامات اساسی و تکمیل زیرساخت‌ها برای ارائه خدمات بهتر، مردمی‌تر و تحول شرایط اقتصادی است.

 

وی افزود: با وجود مشکلات و فشارها از سمت کشورهای غربی گام‌های بلندی توسط دولت برداشته شده است ، که میتوان به  عضویت جمهوری اسلامی در سازمان شانگهای و در گروه قدرت‌های نوظهور بریکس اشاره کرد.

 

دکتر حسینی به ادامه‌دار بودن اقدامات دولت اشاره کرد و گفت: با وجود یک دوره تعطیلی پروژه‌های عمرانی‌ ،نیمه تعطیل بودن مراکز تولیدی و سردی ارتباط با همسایگان گام‌هایی در جهت مطالبات که به گفته رهبر صلاح جامعه و مردم و مایه عزت و افتخار است برداشته شده است.

 

وی افزود: با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی افق‌های روشنی پیش رو قرار گرفته است، برای مثال کاهش آمار بیکاری و افزایش فعالیت‌های تولیدی و دانش بنیان را از جمله نتایج خوب فعالیت های دولت میتوان نام برد.

 

در ادامه دکتر حسینی سرمایه‌گذاری بر روی سواحل جنوبی کشور از بندر چابهار تا بندر جاسک را از اقدامات دولت در جهت مقابله با خشکسالی دانست و گفت : طی سال‌های گذشته بل مشکل کم آبی در تمام نقاط کشور مواجه بودیم که در این جهت طرح آبرسانی آغاز شده و بالغ بر ۳۰۰۰ روستا در این مدت آبرسانی شده است.

 

وی ادامه داد: برنامه ۵ ساله دولت در حال تصویب است و دولت به فکر حل مسائل است نه عبور از کنار مشکلات به طوری که از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب حرکت کنیم.

 

دکتر حسینی موفقیت‌ها و پیروزی‌های رزمندگان حماس جنبش جهاد اسلامی را از برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: ما حمایتگر مردم مظلوم هستیم ،در گذشته دشمنان سعی در انزوا ما داشتند اما حالا در سطح منطقه نقش آفرین  هستیم.

 

وی با اشاره به افزایش فعالیت‌های دولت افزود: سال گذشته  ده و نیم میلیون تن گندم توسط دولت از مردم خریداری شده که سعی در افزایش این ارتباط و صادرات با کشورهای دیگر هستیم.

 

وی در انتها افزود : نتیجه ی این سفر و این فاصله تا سفر دوم  برسی و رسیدگی و پیگیری مصوبات توسط استاندار مجاهد و نماینده ی تلاشگر است.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

هانیه عبدی

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.