سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فرماندار شهرستان بهار: تعداد ۱۱۶ پروژه با اعتبار ۴ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال افتتاح و تعداد ۱۴ پروژه با اعتبار مورد نیاز ۴۹۰ میلیارد ریال در دهه فجر در شهرستان بهار کلنگ زنی می‌شود.

شناسه خبر: 14145

 

به گزارش نشاط شهر، همزمان با دوازدهم بهمن و نخستین روز از ایام الله دهه فجر، فرماندار شهرستان بهار به همراه معاونین، بخشداران، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران و رؤسای ادارات اجرایی با حجت الاسلام و المسلمین مصباح امام جمعه شهرستان بهار دیدار کردند.

 

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار ضمن تبریک آغاز دهه فجر اظهار کرد: انقلاب ایران با دیگر انقلاب های دیگر به سبب ولایتی و مردمی بودن آن تفاوت دارد و هم اکنون کسی که انقلاب در خودش ایجاد کند موفق خواهد بود

 

امام جمعه بهار گفت: خدا باوری انسان را در عرصه های پیشرفت به زمین می‌زند و این نگرشی است که در عالم در حال نهادینه شدن بود

 

حجت‌الاسلام مصباح توضیحاتی را با توجه به اهمیت دهه فجر و انقلاب عنوان کرد

 

در ادامه دکتر مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان بهار ضمن تبریک عید انقلاب، سالروز چهل و پنجمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر عنوان کرد: امروز عید فطر انقلاب ماست؛ انقلابی که بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ سال سلطه طاغوت بر مردم، به اضمحلال کشیده شد و این ملت شریف با حضور خود در صحنه تمامی توطئه های دشمن راخنثی کردند.

 

فیض الهی با ارائه گزارشی از عملکرد یکساله دستگاه های اجرایی شهرستان بهار از افتتاح  تعداد ۱۱۶ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی طی دهه فجر در شهرستان بهار خبر داد و گفت: تعداد ۱۱۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته و با اشتغال ۲۶۷ نفر طی دهه فجر به بهره برداری می رسد .

 

فرماندار بهار افزود: تعداد ۱۴ پروژه با اعتبار مورد نیاز ۴۹۰ میلیارد ریال با اشتغال ۲۵ نفر در طی دهه فجر کلنگ زنی می‌شود.

 

مجتبی فیض الهی ادامه داد: این پروژه ها در حوزه های مختلف منجمله عمران شهری و روستایی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کشاورزی، تعاون روستایی، منابع طبیعی و آبخیز داری، رفاه و تامین اجتماعی ،صنعت، شهرک های صنعتی، انرژی ، برق ،گاز، ارتباطات و فناوری، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ، راهداری و حمل و نقل جاده ای افتتاح می‌شود. 

 

وی با اشاره به طرح سهمیه اشتغال در شهرستان بهار گفت: سهمیه اشتغال در شهرستان هزار و ۶۱۹ نفر بود که در ده ماه اول هزار ۶۶۹ نفر اشتغال داشتیم و شش درصد در طی ده ماهه افزایش پیدا کرده و قابل توجه است که در شهرستان بهار درصد قابل توجهی از نظر اشتغال و پروژه و جذب اعتبارات افزایش پیدا کرده است.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

فاطمه بدرلو

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی