سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/11/16 22:37:18
همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی صورت گرفت:

کلنگ زنی و شروع به کار احداث پروژه زیرگذر سیمین/ افتتاح مسکن مدد جویی رسول آباد سفلی/ افتتاح ساختمان دهیاری رباط زعفرانی

این پروژه‌ها با حضور دکتر فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار، توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ ،بخشدار بخش مرکزی ،نگاهداری معاون اداره کل راهداری استان و برخی از مسئولین شهرستانی کلنگ زنی شد.

شناسه خبر: 14175

 

به گزارش نشاط شهر، این پروژه‌ها با حضور دکتر فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار، توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ ،بخشدار بخش مرکزی ،نگاهداری معاون اداره کل راهداری استان و برخی از مسئولین شهرستانی کلنگ زنی شد.

 

پروژه زیرگذر سیمین با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال به منظور رفع نقاط حادثه‌خیز و تسهیل تردد وسایل نقلیه و ارتقای راه دسترسی اهالی با مبلغ قراردادی ۳۰ میلیارد ریال جهت تکمیل باکس ها به تعداد ۶۰ نیم باکس با ارتفاع خالص ۵.۵ متر و عرض ۷ متر کلنگ زنی شد.

 

فرماندار با اشاره به نیمه تمام ماندن این طرح از سال ۹۴ گفت:با پیگیری های انجام شده اعتبارات این پروژه تکمیل شده و انتظار است تا شش ماه آینده این طرح به بهره برداری برسد.

 

در ادامه یک واحد مسکن مددجویی در روستای رسول آباد سفلی با اعتبار ۴۶۰ میلیون تومان با زیربنای ۹۹ متر مربع با همکاری کمیته امداد، سپاه و بنیاد مسکن به بهره برداری رسید.

 

در این مراسم دکتر فیض اللهی از تعیین و تکمیل  تمامی پروژه های نیمه کاره در شهرستان خبر داد و گفت:تا کنون ۱۱۶ پروژه در بخش های گوناگون با اعتبار ۴۳۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است و ۱۶ پروژه با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.

 

وی ادامه داد: برای طرح های مطالعاتی اقداماتی در دستور کار قرارگرفته برای مثال در حوزه ی گردشگری میتوان به سازماندهی مسیر گردشگری بهار به لالجین و کاروانسرای رسول آباد سفلی اشاره کرد

 

وی افزود : در بخش نهضت ملی مسکن بیش از ۵۰ هکتار بیش بینی شده است که از این مقدار قریب به ۲۰ هکتار به نام دولت سند زده شده و باقی به شکل مجتمع های مسکونی احداث خواهد شد.

 

در ادامه رییس کمیته امداد شهرستان بهار گفت:بنیاد مسکن در راستای هدف تامین مسکن محرومین با تلاش های بسیار تعداد ۵۸ واحد مسکونی را به ۶۵ واحد افزایش رییس است که از لحاظ پیشرفت در استان بیشترین آمار مربوط به شهرستان بهار می‌باشد.

 

در انتها با حضور فرماندار، معاون عمرانی فرماندار و بخشدار مرکزی بهار ساختمان دهیاری رباط زعفرانی با مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات دهیاری ها، به مساحت ۲۰۰ متر و زیربنای ۷۳ متر افتتاح شد.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

هانیه عبدی

 

 

 

انتهای پیام/ص 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی