سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

دبیر هیات کشتی همدان در خصوص سرنوشت هادی وفایی پور ملی پوش این استان در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: هر چند چرخه انتخابی وزن ۸۶ کیلوگرم تیم ملی برای حضور در المپیک کسب عنوان قهرمانی در آسیا بود و وفایی پور به این مهم نرسید، اما جای امیدواری برای قانع شدن مسوولان فدراسیون وجود دارد.

شناسه خبر: 14555

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایرنا، علیرضا کرمی اظهار کرد: با مسوولان فدراسیون کشتی رایزنی می‌کنیم که این کشتی گیر هم در انتخابی تیم ملی در وزن ۸۶ کیلوگرم حضور یابد.

 

وی اضافه کرد: وفایی پور از ۲ هفته قبل دچار سرماخوردگی شدید شد که حتی مشکوک به آنفلوآنزا بود و این بیماری در افت بدنی او تاثیر گذاشت و حتی روز مبارزه با عظمت دولتبیکوف هم آمادگی کامل را نداشت و در نهایت موفق به کسب نشان طلا نشد.

 

کرمی با اشاره به اینکه نشان برنز وفایی پور در مسابقات قهرمانی آسیا نیز گفت: این مدال هم برای تیم ملی و استان همدان ارزشمند است و این کشتی گیر هر چند به حق خود نرسید اما با دست پر از رقابت‌ها خارج شد.

 

دبیر هیات کشتی همدان در خصوص سرنوشت وفایی پور گفت: قرار است یکی دو هفته آینده مجمع انتخابات هیات کشتی استان همدان را با حضور علیرضا دبیر برگزار کنیم و در همین نشست درخواست خود را خواهیم داشت.

 

وی افزود: وفایی پور ماه‌ها زحمت کشیده و برای کادر فنی تیم ملی بعید است دچار تردید شوند که این کشتی گیر در انتخابی با حسن یزدانی و یا هر حریف دیگری به میدان برود.

 

هادی وفایی پور در دیدار رده‌بندی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا با نتیجه ۱۰ بر صفر لی پیلونگ از چین را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار# ورزشی#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی