سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در شورای اداری شهرستان بهار ضمن تشکر از نیروهای مسلح با اشاره به عملیات مقتدرانه و پیروزمندانه نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی بارها اقداماتی علیه منافع ملی کشورمان انجام داده و شماری از مستشاران نظامی را به شهادت رساند و این اقدام نیروهای مسلح در پاسخ به این تجاوزات انجام شد.

شناسه خبر: 14582

 

به گزارش نشاط شهر، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در شورای اداری شهرستان بهار ضمن تشکر از نیروهای مسلح با اشاره به عملیات مقتدرانه و پیروزمندانه نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی بارها اقداماتی علیه منافع ملی کشورمان انجام داده  و شماری از مستشاران نظامی را به شهادت رساند و این اقدام نیروهای مسلح در پاسخ به این تجاوزات انجام شد.

 

فتح الله توسلی افزود:  اتفاقات اخیر دو ضربه اساسی به اسرائیل وارد کرد یکی از درون  که حلقه های امنیتی آنها را در هم شکند و نیروهای مقاومت حصار پیچیده آنها را شکست و دیگری از برون بود که جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت به صورت هماهنگ عملیاتی را انجام دادند که در تاریخ رژیم صهیونیستی بی سابقه بود چون حمله پهپادی و موشک‌های بالستیک دوربرد با سوخت مایع و جامد از نقاط دوردست مرزهای این رژیم انجام شد و ایران با حملات ترکیبی مواضع این رژیم را در مناطق مختلف مورد هدف قرار داد.

 

وی در ادامه با اشاره به  وضعیت استان و اینکه  ۹۶ درصد درآمد استان همدان از محل مالیات است گفت: عمده مالیات در استان در سه بخش مالیات بر شرکت‌ها، ارزش افزوده و مشاغل و حقوق کارکنان است و ما تکلیف داریم درآمد های غیر مالیاتی را افزایش دهیم.

 

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: باید از اقتصاد نفتی فاصله گرفت و امکانات کشور و  منابع بانک‌ها را به چرخه تولید اختصاص داد، زیرا جهش تولید و مشارکت مردم، به عنوان نقطه هدف در اقتصاد است.

 

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ ادامه داد: مشارکت مردم یعنی مردم در اداره کشور نقش داشته باشند  بیش از 10 سال است که مقام معظم رهبری شعارهای سال را اقتصادی نامگذاری کردند و همانگونه که فرمودند یکی از مسائل اصلی کشور اقتصاد است و همه ما وظیفه داریم در این رابطه تلاش بیشتری داشته باشیم.

 

وی گفت: مسئله اقتصاد یکی از دغدغه‌های مهم همه مسئولان نظام است، حل این مسئله در اولویت قرار داشته و دارد تا مردم در زندگی خود مضیقه و مشکلات معیشتی نداشته باشند،مردم از شرایط اقتصادی ناراضی اند و در حوزه های مختلف اقتصادی با مشکل مواجه هستند.

 

فتح الله توسلی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه در حوزه زیرساخت پروژه مهمی در حال اجراست گفت: چهاربانده کردن مسیر راه همدان-بهار- گل تپه- علیصدر به عنوان یکی از مسیرهای استراتژیک و حادثه خیز و پرخطر غرب کشور و یکی از مطالبات چندین ساله بزرگ و مهم استان همدان بود که اکنون در حال  اجراست و برای تکمیل آن باید تامین اعتبار صورت گیرد.

 

توسلی با تاکید بر مدیران دستگاه های اجرایی مبنی بر تعیین نقشه راه و هدف گذاری برای مجموع خود گفت: مدیران گزارش دقیق از عملکرد و برنامه خود ارسال کنند تا ارائه گزارش ها دقیق تر باشد  و قطعا برنامه ریزی و جذب اعتبارات بهتری را در پی خواهد داشت.

 

 وی با اشاره به اینکه بازگشت اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای، به خزانه پذیرفتنی نیست اظهار داشت: نقش مدیران شهرستانی در برنامه‌های توسعه و پیشرفت شهرستان باید بسیار پُررنگ و تأثیرگذار باشد و بی اطلاعی مدیران در خصوص اعتبارات و اولویت‌های شهرستان به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

 

وی با یبان اینکه استان همدان به ویژه حوزه انتخابیه ظرفیت بالایی در صنایع تبدیلی دارد، افزود: اقلیم شهرستان های بهار و کبودراهنگ کشاورزی است اما به علت تغییر اقلیم و خشکسالی محیط جدیدی ایجاد شده که این شرایط را برای ما سخت تر کرده است و باید فکری برای صنایع تبدیلی شود.

 

توسلی با انتقاد از عملکرد بانک ها مطرح کرد: عملکردبرخی از بانک ها حقیقتاً در بخش تسهیلات تکلیفی و اشتغال و سرمایه گذاری قابل قبول نیست و مردم ناراضی هستند و باید بر عملکرد بانک ها نظارت شود.

 

همچنین نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ در مجلس از حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری  و از تلاش های برگزارکنندگان انتخابات قدردانی کرد و گفت:ما منتخبان مردم با  وحدت کلمه و با هماهنگی دیگر نمایندگان مردم استان، یک صدا پیگیر حل مشکلات حوزه انتخابیه خود و سایر استان خواهیم بود و از نظریات کارشناسی مردم استفاده خواهیم کرد تا با کمک هم مشکلات را شناسایی و پیگیر حل این مشکلات باشیم.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی