سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

صبح روز گذشته با حضور فرماندار شهرستان بهار و همراهی بخشدار مرکزي و سایر رؤسای دستگاه های اجرایی شهرستان، مشکلات و خواسته های مردم روستای گنده جین از توابع بخش مرکزی بهار مورد بررسی قرار گرفت.

شناسه خبر: 14803

 

به گزارش نشاط شهر، در پی بازدید های مکرر و محرومیت زدایی از روستا های کم برخوردار شهرستان بهار صبح امروز فرماندار بهار با همراهی بخشدار مرکزي و برخی از رؤسای ادارات شهرستان با حضور در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع) روستای گنده جین از توابع بخش مرکزی بهار به بررسی مسائل و مشکلات موجود پرداخته و از نزدیک با مردم شریف این روستا گفتگو کردند.

 

کمبود کلاس درس و بافت فرسوده مدرسه ، نیمه کاره ماندن کانال نهری حوزه کشاورزی روستا، ساماندهی جوی آب داخل روستا، حل مشکل مخابرات ،عدم وجود تجهیزات ورزشی، ایجاد مکان های ورزشی مانند زمین چمن مصنوعی، انجام روشنایی ورودی روستا و جابه جایی تیر های چوبی، شانه سازی راه شرقی روستا، عدم حفاظ پل ورودی روستا از مهم ترین مشکلات و خواسته های مردم این روستا بود.

 

سیروس افشار دهیار روستای گنده جین اقدامات انجام شده در این روستا را ایجاد آب شرب به متراژ ۲۰۰ متر مربع، عقب نشینی و ساخت دیوار خانه بهداشت، جدول کشی و خط کشی جاده به طول ۱۰۰۰ متر و.. عنوان کرد و از کمک مسؤلین و تمامی خیرین و کمک های مردمی در این راستا تقدیر و تشکر کرد.

 

گفتنی است که روستای گنده جین دارای ۹۳۰ جمعیت پای کارترین روستا در کمک های مردمی و خیری در بخش مرکزی شهرستان بهار عنوان شده است.

 

 مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان بهار در این بازدید نیز با اشاره به ضرورت حل مسئله‌ کمبود کلاس مدرسه روستای گنده جین اظهار داشت: حضور میدانی، جهادی، هدفمند و مستمر دستگاه‌های دولتی در تمامی روستا‌های تابعه باید منجر به آبادانی روستا شود.

 

فیض الهی در این بازدید پیگیری مشکلات و دیدار چهره به چهره با مردم را همچنان از اولویت مسؤلین برشمرد و گفت: همه رؤسای دستگاه های اجرایی موظف هستند با سرعت و دقت پاسخگوي مطالبات و دغدغه های مردم باشند.

 

وی با تاکید در نظر گرفتن اعتبارات لازم برای حل گره‌ طرح های عمرانی روستایی خاطر نشان کرد: امروزه رسالت همه دستگاه‌های دولتی در نوع پیگیری و حل مشکلات مردم بر همگان آشکار است فلذا با برنامه ریزی مدون و پیش بینی اعتبارات لازم گام مهمی را در این مسیر خواهیم برداشت.

 

فیض الهی با بیان اینکه " راه شهدای خدمت با خدمت گذاری صادقانه تحقق خواهد یافت" اظهار کرد: بی شک خدمات جهادی آیت الله رئیسی در جای جای کشورمان همواره در اذهان مردم ماندگار خواهد بود.

 

قابل ذکر است که بعد از بیان مطالبات توسط اهالی و دهیار روستا مسؤلین مربوطه منجمله بنیاد مسکن، اداره آب و فاضلاب، راهداری و حمل و نقل جاده ای، ورزش، اداره برق و...دقایقی را برای توضیح موارد عنوان شده پرداختند و این مشکلات و درخواست ها مورد بررسی قرار گرفت و در پایان نیز فرماندار بهار و با همراهی بخشدار مرکزي از مدرسه این روستا بازدید به عمل آوردند.

 

 

فاطمه بدرلو

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار# روستا#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

امام جمعه بهار: خرید دسته گل‌های گرانبها و سنگ قبرهای چند صد میلیونی هیچ تاثیری در آخرت میت نخواهد داشت/ رئیس شورای شهر بهار: بیس‌ریزی داخل آرامستان سال گذشته انجام شده ،بیس‌ریزی پارکینگ آرامستان نیز ماه قبل در دستور کار قرار گرفته است/ مسئول آرامستان: یکی از مشکلات اصلی آرامستان محصور شدن و دیوارکشی آن است

سیاسی

امام جمعه بهار: خرید دسته گل‌های گرانبها و سنگ قبرهای چند صد میلیونی هیچ تاثیری در آخرت میت نخواهد داشت/ رئیس شورای شهر بهار: بیس‌ریزی داخل آرامستان سال گذشته انجام شده ،بیس‌ریزی پارکینگ آرامستان نیز ماه قبل در دستور کار قرار گرفته است/ مسئول آرامستان: یکی از مشکلات اصلی آرامستان محصور شدن و دیوارکشی آن است