سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

با حضور علی ستاری رییس بنیادشهید و امورایثارگران شهرستان بهار به همراه کارشناسان بهداشت و درمان ، مددکاری و تسهیلات از خانواده محترم قهرمان ذبیحی دیدار و قدر دانی گردید.

شناسه خبر: 15097

 

به گزارش نشاط شهر، با حضور علی ستاری رییس بنیادشهید و امورایثارگران شهرستان بهار به همراه کارشناسان بهداشت و درمان ، مددکاری و تسهیلات از خانواده محترم قهرمان ذبیحی دیدار و قدر دانی گردید.

 

در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با  قدر دانی از مجاهدت ها و بردباری های جانبازان شیمیایی و به ویژه  خانواده های ایشان،اشاره ای به بمباران شیمیایی توسط رژیم بعث عراق شد که در تیرماه ۱۳۶۶ شهر سردشت بمباران شیمیایی گردید که ۱۱۰ نفر از ساکنان غیر نظامی شهر شهید و بیش از ۸۰۰۰نفر درمعرض گازهای سمی قرار گرفته و مسموم شدند.

 

ستاری عنوان کرد: ایران بزرگترین قربانی استفاده سیستماتیک از سلاح شیمیایی در تاریخ معاصر می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

ثبت‌نام متقاضیان عمره از ۱۷ شهریور آغاز می‌شود / اولویت نخست متعلق به افرادی است که سال گذشته تکمیل وجه کرده‌ بودند اما به دلیل لغو اعزام‌ها، وجه پرداختی به زائران برگشت داده شد / اولویت یک تا ۱۸۰ نیز در مرحله بعدی فراخوان خواهند شد / زمان اعزام زائران از اواخر شهریور ماه است / میانگین هزینه سفر ۴۵ میلیون تومان است