سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1403/4/23 10:44:01
فیض الهی خبر داد:

هیچ پروژه عمرانی راکدی در شهرستان بهار نداریم

در راستای اجرای پروژه مهر مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار به همراه معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت از پروژه های نیمه تمام بازدید کردند.

شناسه خبر: 15109

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از کمیته اطلاع رسانی پروژه مهر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهار، در این بازدید مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت:در سال گذشته، همه ی پروژه‌های نیمه تمام آموزش و پرورش تعیین تکلیف شدند و به آموزشگاه خیری علیزاده، مدرسه ۱۲ کلاسه شهرک فرهنگیان بهار و مدارسی در بخش های صالح آباد و لالجین توجه ویژه ای شد.

 

حسین فیض الهی خبر داد: هیچ پروژه عمرانی راکدی در شهرستان بهار نداریم.

 

وی یادآور شد: پیگیری پروژه‌های نیمه تمام از جمله پروژه خیری علیزاده، ۱۲ کلاسه شهرک فرهنگیان، مدارس سیمین و وهنان، سه کلاسه پرلوک، الحاقی کریم آباد، تعمیر و احداث سرویس‌های بهداشتی و آسفالت مدارس در دستور کار قرار گرفته است.

 

 فیض اللهی اقدامات دولت مردمی در حوزه آموزش و پرورش را موثر خواند و گفت: امسال اعتبارات آموزش و پرورش بهار از محل کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و اعتبارات ملی واستانی افزایش چشمگیری داشته است.

 

وی ادامه داد: با توجه به کمبود فضا در شهر بهار تکمیل دو پروژه خیری علیزاده و ۱۲ کلاسه شهرک فرهنگیان از ضروریات است و در دستور کار قرار گیرد.

 

وی افزود: در حال حاضر تراکم دانش آموزان در مدارس شهرستان بالاست که با ساخت مدارس جدید و توسعه فضاهای آموزشی، تراکم به حداقل می رسد.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

ثبت‌نام متقاضیان عمره از ۱۷ شهریور آغاز می‌شود / اولویت نخست متعلق به افرادی است که سال گذشته تکمیل وجه کرده‌ بودند اما به دلیل لغو اعزام‌ها، وجه پرداختی به زائران برگشت داده شد / اولویت یک تا ۱۸۰ نیز در مرحله بعدی فراخوان خواهند شد / زمان اعزام زائران از اواخر شهریور ماه است / میانگین هزینه سفر ۴۵ میلیون تومان است