سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فرماندار شهرستان بهار گفت: همزمان در پنجمین روز از هفته دولت کارخانه تولید بتن آماده و قطعات بتنی شهرداری لالجین کلنگ زنی شد و فاز ۲ دال بتنی خیابان شهید قند علی خلجی مهاجران و ۴ کافو نوری لالجین افتتاح شد و پروژه گلخانه سبزی و سیفی، در روستای گنج تپه نیز به بهره برداری رسید.

شناسه خبر: 15334

 

به گزارش نشاط شهر، همزمان در پنجمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار شهرستان بهار، معاونین و بخشدار،شهردار، اعضای شورای شهر ،رئیس دفتر نماینده مجلس، دیگر مسؤلین ادارات و اصحاب‌ رسانه و خبرنگاران شهرستان، چندین پروژه در بخش لالجین کلنک زنی و به افتتاح رسید.

 

 

 افتتاح ۴ کافو نوری شهر لالجین 

 

مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: پروژه افتتاحی ۴کافو نوری شهر لالجین در بستر فیبر قرار دارد و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان افتتاح شدـ

 

وی با بیان اینکه" این پروژه ۲۴۸۸ مشترک را تحت پوشش قرار داد" افزود: این کافو نوری با پوشش دهی مناسب و افزایش زیر ساخت های مخابراتی نصب شده است و صبح امروز با سایر پروژه های مخابرات مورد بهره برداری قرار گرفت

 

 

کلنگ زنی کارخانه تولید بتن آماده و قطعات بتنی شهرداری لالجین انجام شد

 

در ادامه نیز آئین کلنگ زنی کارخانه تولید بتن آماده و قطعات بتنی شهرداری لالجین با حضور فرماندار شهرستان و سایر مسئولین به زمین زده شد

 

در آئین کلنگ زنی این پروژه فرماندار بهار ضمن تبریک هفته دولت بابیان اینکه"برای ابادانی و توسعه یافتن شهرستان باید به دنبال جذب اعتبارات ملی باشیم" گفت: با هدف و تکمیل پروژه هایی که نیمه تمام مانده و سایر پروژه هایی که پیشنهاد میشود با جذب اعتبارات ملی باید انجام گردد. 

 

وی در خصوص کارخانه تولید بتن آماده و قطعات بتنی شهرداری لالجین گفت: کارخانه بتن آماده شهرداری در زمینی به مساحت ۴۰۹۵ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۳۰میلیارد ریال ، با ظرفیت تولید  ۲۰ هزار تن بصورت سالیانه و با اشتغال مستقیم ۱۰ نفر در لالجین احداث خواهد شد.

 

 

افتتاح فاز۲ دال بتنی خیابان شهید قند علی خلجی در شهر مهاجران

 

در حاشیه این مراسم جواد خرمی شهردار مهاجران گفت: فاز۲ دال بتنی خیابان شهید قند علی خلجی در شهر مهاجران به طول ۳۵٠ متر و با اعتبار ۷٠٠٠ میلیون ریال توسط شهرداری مهاجران به بهره برداری رسید.

 

 خرمی شهردار مهاجران گفت: در هفته دولت ۱٠ پروژه بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در سطح مهاجران افتتاح میشود 

 

وی همچین آسفالت ریزی و جدول گذاری معابر، بیس و مخلوط ریزی، واگذاری ۱۲ مورد معبر به مساحت ۵۳۱۹۱ متر مربع را از اقدامات سال گذشته تاکنون برشمرد.

 

 

پروژه گلخانه سبزی و سیفی، در روستای گنج تپه به بهره برداری رسید/ فعال بودن ۱۱ گلخانه در ۵.۳ هکتار سطح شهرستان بهار 

 

در ادامه پیش از ظهر آئین افتتاح پروژه گلخانه سبزی و سیفی «سیف الله قاسمی» در روستای گنج تپه با حضور مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار، معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستانی صورت پذیرفت.

 

فرماندار شهرستان بهار در آیین افتتاح پروژه گفت: گلخانه سبزی و سیفی «سیف الله قاسمی» در روستای گنج تپه و در مساحت ۵ هزار مترمربع با ظرفیت تولید ۱۲۰ تن در سال و با ۶۰ میلیارد ریال آورده متقاضی و اشتغالزایی ۵ نفر افتتاح شد. 

 

وی گفت: با هدف کاهش مصرف آب و جایگزین کردن محصولات کم آب بر  توسعه گلخانه ها را در سطح شهرستان مورد اقدام و بررسی قرار دادیم و همچنین در شهر مهاجران و روستای کوشک آباد ۵۰ هکتار گلخانه مورد پیگیری قرار دادیم

 

 فیض اللهی از فعال بودن ۱۱ گلخانه در ۵.۳ هکتار سطح شهرستان خبر داد و ادامه داد: ۵۷ هکتار مورد پیگیری و صدور مجوز گلخانه است.

 

 

فاطمه بدرلو

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

امام جمعه بهار: خرید دسته گل‌های گرانبها و سنگ قبرهای چند صد میلیونی هیچ تاثیری در آخرت میت نخواهد داشت/ رئیس شورای شهر بهار: بیس‌ریزی داخل آرامستان سال گذشته انجام شده ،بیس‌ریزی پارکینگ آرامستان نیز ماه قبل در دستور کار قرار گرفته است/ مسئول آرامستان: یکی از مشکلات اصلی آرامستان محصور شدن و دیوارکشی آن است

امام جمعه بهار: خرید دسته گل‌های گرانبها و سنگ قبرهای چند صد میلیونی هیچ تاثیری در آخرت میت نخواهد داشت/ رئیس شورای شهر بهار: بیس‌ریزی داخل آرامستان سال گذشته انجام شده ،بیس‌ریزی پارکینگ آرامستان نیز ماه قبل در دستور کار قرار گرفته است/ مسئول آرامستان: یکی از مشکلات اصلی آرامستان محصور شدن و دیوارکشی آن است