سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مدیر مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان بهار در گفتگو با نشاط شهر: در این حادثه که در مورخ 19 مهر ماه حوالی ساعت 2:15 نیمه شب در خیابان قلعه،محله والفجر رخ داد، انفجار ناشی از نشتی گاز در یک منزل مسکونی علاوه بر تخریب ساختمان و آسیب جدی به خانه های مجاور منجر به مصدومیت 2 نفر شد.

شناسه خبر: 15588

 

 

به گزارش نشاط شهر، مدیر مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان بهار در گفتگو با نشاط شهر گفت: در این حادثه که در مورخ 19 مهر ماه حوالی ساعت 2:15 نیمه شب در خیابان قلعه،محله والفجر رخ داد، انفجار ناشی از نشتی گاز در یک منزل مسکونی علاوه بر تخریب ساختمان و آسیب جدی به خانه های مجاور منجر به مصدومیت 2 نفر شد.

 

مهدی دیرباز افزود: پس از اعلام این حادثه به دلیل شدت انفجار و گزارش وجود مصدومان قابل توجه در این حادثه، دو آمبولانس به محل این حادثه اعزام شدند.

 

این حادثه 2 مصدوم داشت که توسط همکاران اورژانس بهار پس از انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان بعثت همدان منتقل شدند.

 

لازم به ذکر می باشد عوامل آتش نشانی بهار ابتدا عملیات جستجو و خارج سازی مصدومین از زیر آوار را انجام دادند و مصدومین را تحویل عوامل اورژانس دادند.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

امام جمعه بهار: خرید دسته گل‌های گرانبها و سنگ قبرهای چند صد میلیونی هیچ تاثیری در آخرت میت نخواهد داشت/ رئیس شورای شهر بهار: بیس‌ریزی داخل آرامستان سال گذشته انجام شده ،بیس‌ریزی پارکینگ آرامستان نیز ماه قبل در دستور کار قرار گرفته است/ مسئول آرامستان: یکی از مشکلات اصلی آرامستان محصور شدن و دیوارکشی آن است

حوادث