کد خبر : 12991
تاریخ : 1401/8/22
گروه خبری : سیاسی

️محمد عقیقی شریف رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شد

صبح امروز در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان بهار و مدیرکل صنعت، معدن، تجارت استان همدان،جناب آقای محمد عقیقی شریف به سمت رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهار منصوب شد.

 

به گزارش نشاط شهر، صبح امروز در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان بهار و مدیرکل صنعت، معدن، تجارت استان همدان،جناب آقای محمد عقیقی شریف به سمت رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهار منصوب شد.

 


روح اله نباتی نباتی فرماندار شهرستان بهار  در این مراسم با اشاره به توانمندی های مختلف شهرستان در عرصه های مرتبط با صنعت، معدن و تجارت افزود: با برنامه ریزی مناسب و تلاش همه جانبه می توان تحول اساسی و پیشرفت اقتصادی شهرستان را شاهد بود.

 

نباتی خاطر نشان کرد: از ویژگی های مهم شهرستان بهار، وجود فضای همدلی و همکاری بین همه دستگاه ها و ادارات است که این مهم موجب شده روند خدمتگزاری همه جانبه برای مردم و رفع مشکلات و معضلات آن ها میسر و نقدور باشد.

 

در ادامه این جلسه دکتر شانیان مدیرکل محترم صنعت، معدن و تجارت استان همدان از حمایت های فرماندار شهرستان بهار تجلیل و تقدیر کرد و از مدیر جدید صمت شهرستان خواست با نهایت توان، در جهت توسعه و پیشرفت اقتصادی صنایع و معادن شهرستان بهار تلاش کند.


سید مصطفی قاری

انتهای پیام/ص

  لینک
https://neshateshahr.ir/Press/ShowNews/12991