کد خبر : 14201
تاریخ : 1402/11/23
گروه خبری : سیاسی

سردار طلایی نیک:

انتخابات اسفندماه یک جهاد سیاسی بزرگ است

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: انتخابات اسفندماه یک جهاد سیاسی بزرگ است همانگونه که شما امروز در ۲۲بهمن حاضر شدید و دشمن را مأیوس کردید باید با حضور در انتخابات نیز دشمن را ناامید کنید.

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرگزاری بسیج از همدان، سردار رضا طلایی نیک در جمع راهپیمایان شهرستان تویسرکان ضمن تبریک دهه فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در هیچ عرصه‌ای با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست .

 

وی افزود: در برخی از عرصه‌ها ما قبل از انقلاب صفر و یا در حد صفر بودیم اما اکنون دارای رتبه‌های زیر ۱۰ در جهان هستیم عرصه‌هایی چون هوافضا، نظامی و برخی رشته‌های علمی و پزشکی قبل از انقلاب ما ۱۰ هزار واحد صنعتی بزرگ، متوسط و کوچک داشتیم اما اکنون بیش از ۱۰۰ هزار واحد صنعتی بزرگ و متوسط و کوچک داریم یا قبل از انقلاب هر ۳۰ نفر ایرانی یک خودرو داشت اما اکنون کمتر از ۴ ایرانی یک خودرو در اختیار دارد و یک میلیون خودرو قبل از انقلاب به ۲۰ میلیون رسیده است اما به  شرایط قانع نیستیم.

 

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند ماه گفت: در ۴۴ سال گذشته مردم ایران ۴۰ بار پرشور و انقلابی پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و عالی‌ترین مقام اجرایی کشور تا عضو شورای اسلامی شهر و روستا  با اراده مردم انتخاب شدند.

 

وی افزود: انتخابات اسفندماه یک جهاد سیاسی بزرگ است همانگونه که شما مردم انقلابی امروز در این جهاد سیاسی و انقلابی ۲۲ بهمن حاضر شدید و دشمن را مأیوس کردید باید با حضور پرشور در انتخابات نیز دشمن را ناامید کنید.

 

سردار طلایی نیک دعوت همگان در انتخابات را یک اصل دانست و گفت: چون قدرت هر نظام به مردم آن کشور است حضور حداکثری مردم در انتخابات یکی از مؤلفه‌های قدرت به حساب می‌آید و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی یعنی پشتوانه امنیت ملی و اقتدار ملی نظام که مردم در ۴۰ بار گذشته آن را به اثبات رساندند.

 

وی گفت: کسانی که ناسپاسی کردند و در فتنه سال ۸۸ به اراده ملت و انتخاب ملت پشت کردند و در کنار دشمنان حاضر شدند امروز هم تلاش می‌کنند زمینه کم رنگ کردن حضور مردم و عدم حضور آنان را رقم بزنند اما ملت ایران همیشه ثابت کرده که مردم عرصه‌های سخت و تاثیرگذار است.

 

 

 

انتهای پیام/ص

  لینک
https://neshateshahr.ir/Press/ShowNews/14201