سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/11/23 22:11:13
سردار طلایی نیک:

انتخابات اسفندماه یک جهاد سیاسی بزرگ است

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: انتخابات اسفندماه یک جهاد سیاسی بزرگ است همانگونه که شما امروز در ۲۲بهمن حاضر شدید و دشمن را مأیوس کردید باید با حضور در انتخابات نیز دشمن را ناامید کنید.

شناسه خبر: 14201

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرگزاری بسیج از همدان، سردار رضا طلایی نیک در جمع راهپیمایان شهرستان تویسرکان ضمن تبریک دهه فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در هیچ عرصه‌ای با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست .

 

وی افزود: در برخی از عرصه‌ها ما قبل از انقلاب صفر و یا در حد صفر بودیم اما اکنون دارای رتبه‌های زیر ۱۰ در جهان هستیم عرصه‌هایی چون هوافضا، نظامی و برخی رشته‌های علمی و پزشکی قبل از انقلاب ما ۱۰ هزار واحد صنعتی بزرگ، متوسط و کوچک داشتیم اما اکنون بیش از ۱۰۰ هزار واحد صنعتی بزرگ و متوسط و کوچک داریم یا قبل از انقلاب هر ۳۰ نفر ایرانی یک خودرو داشت اما اکنون کمتر از ۴ ایرانی یک خودرو در اختیار دارد و یک میلیون خودرو قبل از انقلاب به ۲۰ میلیون رسیده است اما به  شرایط قانع نیستیم.

 

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند ماه گفت: در ۴۴ سال گذشته مردم ایران ۴۰ بار پرشور و انقلابی پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و عالی‌ترین مقام اجرایی کشور تا عضو شورای اسلامی شهر و روستا  با اراده مردم انتخاب شدند.

 

وی افزود: انتخابات اسفندماه یک جهاد سیاسی بزرگ است همانگونه که شما مردم انقلابی امروز در این جهاد سیاسی و انقلابی ۲۲ بهمن حاضر شدید و دشمن را مأیوس کردید باید با حضور پرشور در انتخابات نیز دشمن را ناامید کنید.

 

سردار طلایی نیک دعوت همگان در انتخابات را یک اصل دانست و گفت: چون قدرت هر نظام به مردم آن کشور است حضور حداکثری مردم در انتخابات یکی از مؤلفه‌های قدرت به حساب می‌آید و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی یعنی پشتوانه امنیت ملی و اقتدار ملی نظام که مردم در ۴۰ بار گذشته آن را به اثبات رساندند.

 

وی گفت: کسانی که ناسپاسی کردند و در فتنه سال ۸۸ به اراده ملت و انتخاب ملت پشت کردند و در کنار دشمنان حاضر شدند امروز هم تلاش می‌کنند زمینه کم رنگ کردن حضور مردم و عدم حضور آنان را رقم بزنند اما ملت ایران همیشه ثابت کرده که مردم عرصه‌های سخت و تاثیرگذار است.

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی