سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

زمین چمن مصنوعی روستای راهموار با اعتبار قریب به یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از اعتبارات دهیاری و خیرین مدرسه ساز در آموزشگاه مهر و حافظ واقع در روستای راهموار افتتاح شد.

شناسه خبر: 14648

 

به گزارش نشاط شهر، زمین چمن مصنوعی روستای راهموار با اعتبار قریب به یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از اعتبارات دهیاری و خیرین مدرسه ساز در آموزشگاه مهر و حافظ واقع در روستای راهموار افتتاح شد.

 

این افتتاحیه با حضور فرماندار شهرستان بهار، معاونت  تربیت بدنی  آموزش و پرورش  استان ، بخشدار لالجین و دیگر مسئولین شهرستانی برگزار شد.

 

فرماندار شهرستان بهار در آئین این افتتاحیه گفت:

 

ما اکنون شاهد تحول در بخش های مختلف آموزش و پروش میباشیم که تمامی این تحولات از بطن سند بنیادین تحول آموزش و پرورش برمیخیزد

 

 

وی ادامه داد:  خوشبختانه در دولت سینزدهم نگاه ویژه ای به آموزش پرورش شده است که در تمامی اقدامات صورت گرفته مردم و خیرین  در کنار دولت حضور چشمگیری داشته اند. 

 

 

فیض الهی  بیان کرد:  ما باید در بخش های مختلف از جمله ورزش  و آموزش و پرورش نگاه ویژه ای به روستاهای بخش و شهرستان داشته باشیم. 

 

 

وی در ادامه به پروژه های انجام شده اشاره کرد و گفت : بحمدالله ما از سال گذشته تا کنون  با حمایت های دولت سینزدهم ، کمک های مسئولین و حمایت های مردمی توانسته  تمامی  پروژه های نیمه تمام در عرصه های گوناگون از جمله ورزشی  و آموزشی  به اتمام برسانیم. 

 

 

 در ادامه بخش، معاونت تربیت بدنی شهرستان ضمن اشاره به طرح شهید سلیمانی و اهمیت آن گفت: 

 

طرح شهید سلیمانی یک الگو عملی  برای  قدم های  بعدی  میباشد چرا که   

 وجه تمایز انقلاب ما با دیگر انقلاب ها مردمی بودن و اهمیت این جایگاه است 

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: طبق فرمایش رهبری که فرمود مسئله اول کشور  آموزش و سلامت  است ما باید بدانیم مدارس اصلی ترین مکان برای ارائه خدمات آموزشی  میباشد .  

 

 

 

وی در پایان گفت :در طی دو سال اخیر ۷۵ زمین چمن مصنوعی در حال بهره برداری میباشد که طی آن ۷۵۰۰۰ زمین در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت. 

 

 در پایان بازید از  آماده  سازی زمین برای بهتره برداری چمن مصنوعی روستای دستجرد و غباررویی مزار شهدا دستجرد از دیگر برنامه ها این افتتاحیه میباشد

 

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

 

نفیسه قلی پور

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار# لالجین#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی