سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

طی دریافت پیام مردمی مبنی بر جولان سگ های ولگرد و آسیب به کودک خردسال در شهر مهاجران، خبرنگار نشاط شهر این مسئله را از مسئول خدمات شهری مهاجران جویا شد.

شناسه خبر: 14658

 

به گزارش نشاط شهر، طی دریافت پیام مردمی مبنی بر جولان سگ های ولگرد و آسیب به کودک خردسال در شهر مهاجران، خبرنگار نشاط شهر این مسئله را از مسئول خدمات شهری مهاجران جویا شد.

 

مرتضی امینی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: جمع آوری، زنده گیری و اتلاف حیوانات ناقل بیماری میان انسان و حیوان(سگ‌های ولگرد) در سال چندین مرتبه طبق قانون و مصوبات ارگان‌های ذیربط و با هماهنگی شهرداری توسط پیمانکار مربوطه انجام می شود.

 

وی افزود: صورت جلسه اقدامات مذکور توسط مسئولین مربوطه تنظیم و به مراجع ذیصلاح ارسال میگردد. لذا مواردی در این خصوص قابل ذکراست:

 

۱- شخصی که مورد حمله و گزش سگ‌‌های دارای صاحب و مالک قرار گیرد می‌تواند از صاحب سگ شاکی و مطالبه حق نماید. متاسفانه برخی از صاحبان سگ‌‌ها آنها را در معابر رها نموده و موجب اذیت و آزار شهروندان می‌شوند.

 

۲- در هنگام جمع آوری و اتلاف سگ‌های ولگرد توسط شهرداری، مالک سگ آن‌ها را سریعاً از معابر جمع آوری می‌کنند و بلافاصله پس از جمع آوری مجدداً آنها را رها می‌کنند.

 

۳- هنگام جمع آوری و اتلاف سگ های ولگرد، برخی از اشخاص حاضر در صحنه با رفتاری نادرست با پیمانکار و عوامل شهرداری برخورد کرده و مانع اقدامات شهرداری می‌شوند و همین موضوع موجب امتناع پیمانکار از فعالیت در شهر شده است.

 

۴- شهرداری مهاجران به صورت مرتب و مکرر فعالیت خود در این زمینه را در موعد مقرر انجام می‌دهد و بودجه‌ی زیادی برای این کار صرف شده است اما متاسفانه برخی از روستاهای اطراف اقدام به اتلاف یا جمع آوری سگ ها نمی‌کنند.

 

مسئول خدمات شهری در پایان خاطر نشان کرد: طبق قراردادی که بسته شده پیمانکار مربوطه در زمان مقرر جهت انجام فعالیت خود به شهر مهاجران اعزام خواهد شد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار# مهاجران#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی