سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و حضور در برنامه کنگره دومین شهید محراب حضرت آیت اله مدنی به همدان سفر کرد.

شناسه خبر: 11636

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایثار همدان،حجت الاسلام شکری  نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در بدو ورود به همدان  در گلزار شهدا حضور یافت  و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس  بویژه شهدای استان و دومین شهید محراب حضرت آیت اله مدنی گفت: بنده در این سفر ضمن اینکه سردار شهید همدانی بسیار بزرگ هستند و اجر این سردار شهید عزیز اجر و منزلت ویژه ای در بین شهدای همدان و حتی در کشور دارد ولی اکنون  به زیارت کل شهدای همدان آمده ایم  برای عرض ادب به ساحت شهدایی که همه عشق آن ها انقلاب، اسلام و نجات مردم از زیر سلطه آمریکا بود.
وی تأکید کرد: به شهدا افتخار می کنیم و به آنها می بالیم و خودمان را به عنوان خدمت کار شهدا می دانیم.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به شهر همدان پس از ادای احترام به شهدا در آستان مقدس امامزاده عبدالله (علیه السلام) حضور یافت و پس از زیارت و قرائت نماز هدیه به مقام شامخ ایشان ادای احترام نمود.
وی درادامه این سفر به منظور  شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه در حسینه حضرت امام (ره) محل برگزاری نماز جمعه حضور یافت.
ایشان در این محل ضمن بازدید از غرفه شهدا ( هر هفته در نماز جمعه همدان به منظور فعالیت فرهنگی ستاد نماز جمعه به مناسبت های مختلف ازآثار شهدا  تصاویر و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شهدا  تهیه و در معرض دید نمازگزاران قرا می گیرد) و سپس   در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان حضور یافت و  با ایشان دیدار و گفتگو نمود.
در این دیدار ابتدا مجید صفدریان ضمن خیر مقدم به نماینده ولی فقیه در بنیاد از ایشان 
در این دیدار از خانواده شهید مدافع حرم مهدی هزاره، خانواده شهیدان حمید و سعید و محمد حسین دوروزی و شهید اسماعیل حسنی توسط حجت الاسلام شکری، امام جمعه همدان و مدیرکل بنیاد استان تجلیل به عمل آمد.
 شهید مهدی هزاره در تاریخ یکم فروردین ماه سال شصت و سه چشم به جهان گشود و  در درگیری با گروه‌های تروریستی در راه دفاع از حرم حضرت زینب کبری سلام‌الله علیها  در تاریخ بیستم آبان ماه نود و دو به شهادت رسید

شهید حمید دوروزی در تاریخ 10 بهمن‌ماه سال 46 در همدان به دنیا آمد. او در زمان جنگ محصل بود و از طرف بسیج به عنوان رزمنده به جبهه اعزام شد و در تاریخ 20 شهریورماه سال 56 در جزیره مجنون به شهادت رسید

شهید سعید دوروزی از شهدای دانشجو که پدرش محمد حسین دوروزی نیز به دست منافقان در دوران انقلاب ترورو شد و به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
شهید کربلایی اسماعیل حسنی پابرهنه جورقانی معروف به بابا حسنی جبهه در سال 1305 در روستای جورقان همدان به دنیا آمد و در سال 1365 در جزیره مجنون به شهادت رسید.

 

 

 

انتهای پیام/ص

 

 

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی