سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/6/28 00:12:29
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان:مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان:

دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه نهادینه شود

مدیرکل بنیاد استان همدان گفت: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه نهادینه شود و احترام جامعه نسبت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نشان‌دهنده پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

شناسه خبر: 11704

به گزارش نشاط شهر به نقل از  ایثار همدان، به مناسبت  در پیش بودن هفته دفاع مقدس و پاسداشت ياد و خاطره شهيدان والا مقام و به منظور قدرداني از تلاش هاي مجدانه شهدا و جانبازان و آزادگان  دوران هشت سال دفاع مقدس مجید صفدریان مدیرکل بنیاد استان همدان به اتفاق قنبری فرماندار شهرستان  بهار و ابراهیمی معاون تعاون بنیاد  ظهر امروز شنبه 27 شهریور ماه  با حضور در منزل جانباز متوفی حبیب اله کریمی در شهرستان بهار شهر لالجین روستای دستجرد  با خانواده ایشان دیدار و گفتگو نمود.

مدیرکل بنیاد استان در این دیدار با اشاره به دستاورد های ارزشمند انقلاب اسلامی گفت: مهمترین سرمایه این نظام همین خانواده های با بصیرت شهدا و ایثارگران هستند.
با اشاره به این که فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه نهادینه شود، گفت: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نشان‌دهنده پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

صفدریان با اشاره به این که در مقام عمل باید قدردان خون شهدا و فداکاری و ایثار جانبازان باشیم و با تکریم خانواده آنها یاد و خاطره‌ آنان را گرامی داریم، بیان کرد: تجلیل عملی از شهدا و ایثارگران و همچنین از خانواده آن‌ها  به معنی ادامه راه و حرکت در مسیر شهدا است.
وی با بیان این که صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است، گفت: توانمندی‌های داخلی در عرصه‌های گوناگون در پرتو همین رشادت‌ها و مقاومت‌ها به دست آمده است.

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.