سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/10/2 10:58:46
رئیس بنیاد مسکن کشور در بازدید از روستاهای اسدآباد خبر داد

وام مسکن روستایی ۲۰۰میلیون شد

نیکزاد: برنامه 10 ساله برای مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی داریم ■ سرمدی: عمده‌ترین مشکلات روستاهای اسدآباد بهسازی، جدول‌گذاری و بهبود معابر است

شناسه خبر: 12109

به گزارش نشاط شهر به نقل از روزنامه همدان پیام، روز گذشته رئیس بنیاد مسکن کشور به دعوت کیومرث سرمدی، نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس با حضور در همدان ابتدا در روستای حیدره قاضی‌خان شهرستان بهار در جریان روند نوسازی مسکن‌های روستایی این شهرستان قرار گرفت.
گفتنی است در شهرستان بهار ۸ هزار و ۵۲۰ واحد مسکن روستایی و در سطح  استان نیز  ۱۱۲ هزار مسکن روستایی نوسازی شده است .
اکبر نیکزاد در بازدید از روستاهای چارق و نعمت‌آباد شهرستان اسدآباد گفت: وام مسکن روستایی ۲۰۰میلیون تومان با سود ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ساله شد.
به گزارش همدان‌پیام، وی به همراه کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بنیادمسکن استان از روستاهای نعمت‌آباد و چارق بخش مرکزی شهرستان اسدآباد بازدید کرد.
 رئیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی با اشاره به پرداخت وام ۲۰۰ میلیون ساخت مسکن روستایی افزود: این وام با سود ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله خواهد بود. نیکزاد افزود :بنیاد مسکن مأموریت ساخت سالیانه ۲۰۰ الی ۲۵۰ هزار واحد مسکونی روستایی در کشور را دارد. رئیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی افزود: تا سال ۱۴۱۰ باید نبود حتی یک واحد مسکونی غیرمقاوم روستایی را در کشور جشن بگیریم0
وی خاطرنشان کرد: با مذاکره‌ای که امروز با بانک مرکزی جمهوری اسلامی انجام دادیم قرار بر آن شد نامه تأمین مابه‌التفاوت سود از سازمان برنامه و بودجه تقدیم بانک مرکزی شود و وام ۲۰۰میلیون‌ تومانی ارزان‌قیمت که روش پرداخت آن آسان است در اختیار روستاییان قرار گیرد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: قرار است سالی ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی را در سراسر کشور نوسازی کنیم.
وی گفت: یکی از موضوعاتی که این مهم را محقق خواهد کرد تسهیلات مسکن روستایی است که ۲۰۰ میلیون تومان ابلاغ خواهد شد و در شورای‌عالی مسکن نیز مصوب شده و سود این وام ۵ درصد با بازپرداخت۲۰ ساله خواهد بود.
  در این دیدار کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای رسیدگی به مشکلات روستاهای شهرستان اسدآباد از رئیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی دعوت شد که از نزدیک مشکلات را مشاهده کنند.
سرمدی  عمده‌ترین مشکلات روستاهای اسدآباد را بهسازی، جدول‌گذاری و بهبود معابر عنوان کرد.
وی در پایان از حضور رئیس بنیادمسکن در اسدآباد قدردانی کرد و یادآور شد: امیدواریم سفر وی مشکلات مردم را برطرف نماید.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی