سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در نهم دی‌ماه مردم بابصیرت ایران توانستند این فتنه را خنثی کنند و حاج قاسم سلیمانی هم توانست فتنه آمریکا در منطقه را از طریق شکست داعش خنثی کند، به همین دلیل این دو سالگرد با هم قرین شدند و پیوند خوردند.

شناسه خبر: 12130

به گزارش نشاط شهر، سرهنگ نوری. با اشاره به پیوند گرامیداشت نهم دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: در نهم دی‌ماه مردم بابصیرت ایران توانستند این فتنه را خنثی کنند و حاج قاسم سلیمانی هم توانست فتنه آمریکا در منطقه را از طریق شکست داعش خنثی کند، به همین دلیل این دو سالگرد با هم قرین شدند و پیوند خوردند.

، ایشان در ادامه گفت: امیدوارم در مسیری که در نهم دی‌ماه از طرف مردم ایران گشوده شد و طراحی‌های دشمن را خنثی کرد و همچنین با شهادت شهید سلیمانی راهی به نام مکتب شهید سلیمانی پیش روی ما گشوده شد، قدم برداریم و اهداف جمهوری اسلامی ایران را محقق کنیم.

لذا اینجانب به نمایندگی از سبز قامتان و سربازان ولایت در فرماندهی انتظامی شهرستان بهار ضمن گرامیداشت روز نهم دیماه و همچنین دومین سالگرد سردار عزیز  حاج قاسم سلیمانی  و همرزمان  شهیدش خود و همکارانم را ادامه دهنده راه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی. تحت ولایت و رهبری ولی امر مسلمین جهان  و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز دانسته و همواره  دراین راه  تلاش و جانفشانی خواهیم کرد .

فرماندهی انتظامی شهرستان بهار

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی