سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مراجعه ی افراد به اداره ی ثبت اسناد و املاک و دفاتر اسناد رسمی برای تصدیق اصالت اسناد رسمی رو به تزاید است.

شناسه خبر: 12233

به گزارش نشاط شهر، دادستان شهر بهار در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مراجعه ی افراد به اداره ی ثبت اسناد و املاک و دفاتر اسناد رسمی برای تصدیق اصالت اسناد رسمی رو به تزاید است و از آن سو،در اجرای مقرراتی هم چون قانون جامع حدنگار،بند(ج)ماده ی ۱۲ قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد و نیز ماده ی ۳۷ قانون مدیریت خدمات کشوری،بهره برداری از سامانه ی ثبت الکترونیک اسناد از تاریخ ۱۳۹۲/۶/۲۶ آغاز شده است، لذا از تاریخ مزبور کلیه ی اسناد تنظیمی در دفاتر اسناد رسمی از طریق سامانه ی موصوف ثبت می شود.

 

فرجی افزود: به منظور تصدیق اصالت هر یک از اسنادی که در سامانه ی فوق الذکر به ثبت رسیده اند،شناسه ی یکتا و رمز تصدیق اختصاص می یابد که به دو طریق امکان تصدیق اصالت اسناد تنظیم شده در سامانه ی ثبت الکترونیکی اسناد رسمی فراهم می باشد: ۱_ورود به سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به نشانی www.ssaa.ir قسمت میز خدمات الکترونیک-تصدیق اصالت اسناد و ۲_از طریق(ثبت من)به نشانی my.ssaa.ir متصل و با ورود اطلاعات احراز هویتی اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایند.

 

وی اذعان داشت: با توجه به‌ این‌ موضوع آحاد مردم برای تصدیق اصالت اسناد رسمی بعد از تاریخ گفته شده از طریق سایت مذکور اقدام کنند و از مراجعه ی حضوری به دفاتر اسناد رسمی و اداره ی ثبت اسناد و املاک خودداری نمایند.

مرضیه کریمی رادپور

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی