سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/12/1 09:07:18

کشف 15 هزار ليتر سوخت قاچاق

ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي و در بازرسي از خودرو ، مقدار 15 هزار ليتر سوخت قاچاق که در داخل مخزني به صورت ماهرانه در اتاق کاميون جاسازي شده بود، کشف و يک نفر نيز در اين خصوص دستگير کردند.

شناسه خبر: 12320

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "بزرگعلي نوري " با اعلام اين خبر بيان داشت: در راستاي مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامي اين شهرستان با گشت زني هاي هدفمند  به يک دستگاه کاميون در يکي از محور هاي مواصلاتي شهرستان مشکوک شدند که وفق مقررات آن را متوقف کردند .

وي افزود: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي و در بازرسي از خودرو ،  مقدار 15 هزار ليتر سوخت قاچاق که در داخل مخزني به صورت ماهرانه در اتاق کاميون جاسازي شده بود، کشف و يک نفر نيز در اين خصوص دستگير کردند.

سرهنگ نوری با بيان اينکه برابر نظر کارشناسان،  ارزش کالاي مکشوفه يک ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد شده است اظهار داشت: متهم  با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شده است .

فرمانده انتظامي شهرستان بهار با تاکيد بر اينکه پليس اين شهرستان در برخورد با قاچاقچيان با جديت تمام پاي کار است از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از چنين مواردي، موضوع را بدون درنگ به پليس از طريق شماره 110 گزارش دهند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی