سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/1/19 16:10:16
مدیر حوزه علمیه آیت‌ الله بهاري:

آغاز پذیرش حوزه علمیه آیت الله بهاری

مدير حوزه علمیه(برادران) آیت‌الله بهاری از آغاز پذیرش طلاب خبر داد.

شناسه خبر: 12430

به گزارش نشاط شهر، حجت‌الاسلام علی اصغر زارعی، مدير حوزه علمیه آیت الله بهاری در آستانه پذیرش طلبه در مدرسه علمیه آیت الله بهاری عنوان کرد: حوزه علمیه بهار برای سال تحصیلی جدید از بین دانش آموزان متوسطه‌ اول و دوم  (پایه های هشتم، نهم و دهم) ثبت نام به عمل می آورد.

 

وی ادامه داد : داوطلبان پیش از ثبت نام باید در آزمون ورودی شرکت کنند؛ هدف از برگزاری آزمون این است که حداقل های لازم برای احراز صلاحیت علمی شخص برای ورود به حوزه در این آزمون مشخص شود و فرد صلاحیت ورود به حوزه و تحصیلات در آن را داشته باشد. به طور کلی دروس حوزوی بعضاً نیاز به پیش زمینه هایی از استعداد دارد به همین منظور داوطلبان باید در آن آزمون شرکت نمایند تا استعداد افراد احراز شود.

 

در آستانه پذیرش سراسری حوزه های علمیه، دانش آموزان علاقه مند می‌توانند برای ثبت نام در حوزه به روش های زیر اقدام به ثبت نام نمايند: 

سایت رسمی پذیرش به آدرس paziresh.ismc.ir در دسترس همه ی متقاضیان قرار دارد و علاقه مندان می‌توانند به سایت مراجعه کرده و ثبت نام کنند، همچنین داوطلبان گرامی می‌توانند به صورت حضوری به حوزه علمیه آیت الله بهاری به آدرس (بهار_بلوار کشاورز _جنب مسکن مهر ) مراجعه نمایند.

 

ضمناً متقاضیان برای دريافت پاسخ سؤالات خود می‌توانند به صورت حضوری به حوزه علمیه بهار مراجعه کنند و یا با شماره 09185048611 تماس بگیرند و یا به پیج اینستاگرامی حوزه علمیه آیت الله بهاری به نشانی @howzehayatollahbahari  مراجعه نمایند.

 

مدير حوزه علمیه آیت‌الله بهاری در پایان با توصیه ای به جوانان حوزه گفت : به طلاب جوان توصیه میکنم تلاش خود را بر این گذارند که فقط طلبه تک بُعدی نباشند، طلبه ای باشند که در ابعاد مختلف یک الگو برای جامعه به شمار روند، طلبه باید دارای بصیرت سیاسی ، جهادی ،انقلابی و ساده زیست باشد.

 

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / بار سوم، فرد به محاکم قضایی ارجاع می‌شود که مجازات‌های سختی برای آن پیش بینی کرده ایم