سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/2/25 17:26:48

نخستین جشنواره عکس آلما

در رابطه با محتوا، شرایط و چگونگی برگزاری نخستین جشنواره عکس آلما با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار گفتگویی داشتیم.

شناسه خبر: 12521

 

به گزارش نشاط شهر، حبیب شهنوازیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار ما گفت : این جشنواره در شهرستان بهار برگزار می شود و موضوعاتی در حوزه فرهنگی، گردشگری، اقتصادی و کشاورزی و صنعتی در رابطه با معرفی شهرستان و  توانمندی های شهر در حوزه های ذکر شده با زبان هنر انعکاس پیدا کند. 

 

شهنوازیان افزود : قطعا می دانید که زبان هنر زبان گویا، جذاب و ماندگاری در حوزه بصری و سمعی است. لذا بر همین اساس دبیرخانه ای در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با حضور هنرمندان عکس شهرستان تشکیل شد. چهار کار گروه در این خصوص تشکیل شده است و از تاریخ ۱۵ لغایت ۳۱ خرداد آغاز ثبت نام در این جشنواره می باشد.

 

وی در ادامه گفت : علاقه مندان می توانند آثار خود را به  پیج اینستاگرامی جشنواره عکس آلما و یا به شماره تلفن ۰۹۳۶۶۲۵۸۴۰۱۰ واتساپ کنند. 

 

وی همچنین گفت : امید است که این جشنواره نقطه عطفی باشد در حوزه معرفی شهرستان و توانمندی های مختلفی که وجود دارد.

 

شهنوازیان در پایان افزود : آثار در تاریخ ۷ تا ۱۵ خرداد مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نتایج آن در ۳۱ خرداد اعلام و در جشن اختتامیه در تاریخ ۵ تیر ماه از برگزیدگان تجلیب به عمل خواهد آمد و جوایز نفیسی در دو بخش حرفه ای و آماتور در نظر گرفته شده است. در بخش حرفه ای سه نفر برگزیده م در بخش آماتور نیز سه نفر برگزیده معرفی خواهد شد.

 

همچنین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار از برگزاری کلاس های ورکشاپ هنری خبر داد و گفت : این کلاس ها با حضور هنرمندان شهر های فامنین، اسد آباد، همدان و بهار در محل فرهنگ سرای آیت الله بهاری در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه در رشته های مختلف هنری، نقاشی، خوش نویسی، گرافیک و هنر های تجسمی برگزار خواهد شد.

 

نساء زنگنه

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.