سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

رئیس هیأت فوتبال استان همدان: سه داور شایسته همدانی برای چندمین سال پیاپی در لیست داوران فدراسیون جهانی فوتبال FIFA قرار گرفتند.

شناسه خبر: 12858

 

به گزارش نشاط شهر، رئیس هیأت فوتبال استان همدان گفت: سه داور شایسته همدانی برای چندمین سال پیاپی در لیست داوران فدراسیون جهانی فوتبال FIFA قرار گرفتند؛ کمیته داوران هیأت فوتبال استان همدان در کشور سرآمد است.

عباس صوفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فهرست نهایی داوران بین‌المللی فوتبال فیفا در سال ۲۰۲۳ اعلام شد و در بین داوران مرد منتخب کشور، برادران حیدری از همدان مانند همیشه در این لیست حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه بیژن حیدری و پیام حیدری در فهرست داوران بین المللی کشورمان برای سال آینده میلادی حضور خواهند داشت، مطرح کرد: این دو داور همدانی از سال ۲۰۱۶ تاکنون در لیست داوران مورد تایید فیفا برای قضاوت در عرصه‌های بین المللی قرار دارند و قضاوت‌های خوب آنها باعث رضایت کارشناسان جهانی داوری شده و همچنان به کار خود ادامه خواهند داد.

رئیس هیأت فوتبال استان همدان تاکید کرد: بهاره سیفی نهاوندی کمک داور بانوی فوتبال استان همدان نیز در لیست فیفا قرار گرفت. این بانوی اهل شهرستان نهاوند از سال ۲۰۱۸ نیز جزء کمک داوران فیفا بود که قضاوت‌های بین المللی را برعهده داشت و تاکنون عملکرد درخشانی داشته است.

وی با بیان اینکه کمیته داوران هیأت فوتبال استان همدان در رده برترین کمیته‌های داوری بین استان‌های کشور قرار دارد و زحمات بسیار زیادی برای داوری استان از سوی اعضای این کمیته صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: حضور همیشگی داوران همدانی در عرصه‌های ملی و فراملی و هم‌چنین پرورش استعدادهای داوری موجب شده سطح داوری همدان در کشور بسیار بالا باشد.

وی ادامه داد: توجه به داوری و استفاده از داوران همدانی در لیگ‌های استانی، کشوری و فراملی موجب پیشرفت و شکوفایی بسیاری از داوران شده است و هیأت فوتبال سعی کرده است تا جای ممکن یاری‌رسان داوران عزیز همدانی باشد.

سکاندار فوتبال همدان در پایان گفت: استان همدان از حضور ۱۰۰ داور خبره فوتبال برخوردار است که ۵۰ نفر از آنها در سطوح بالای لیگ کشوری قضاوت می‌کنند و به جزء آنها از حضور چندین داور بین‌المللی و فراملی بهره‌مند هستیم.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی