سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/7/27 23:50:23
استاد حوزه علمیه قم در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهید مدافع حرم:

سید میلاد مصطفوی پیش از شهادت در خدمت به خلق پیش قدم بود

حجت‌الاسلام مؤمنی: سید میلاد مصطفوی پیش از شهادت خالصانه با حضور جهادی در مناطق و حضور فعال در راهیان نور به خدمت به خلق می‌پرداخت و از آنجا که تحصیلات ایشان در رشته مهندسی عمران بود در این زمینه کمک ها و اقدامات فراوانی را به ثمر رساند. سربازی امام زمان (عج) از افتخارات این شهید مدافع حرم بود.

شناسه خبر: 12924

 

به گزارش نشاط شهر، مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سید محمد میلاد مصطفوی و ۱۶۸ شهید والامقام شهر بهار با سخنرانی سید حسین مؤمنی و روایتگری حاج امیر فرجام و با نوای حاج مجتبی رمضانی و با حضور  مسئولین استانی و شهرستانی و با حضور پر شکوه عموم مردم از سراسر استان و شهرستان در مصلی امام خمینی ره شهر بهار برگزار شد. 

 

حجت الاسلام سید حسین مؤمنی، استاد حوزه علمیه قم با اشاره به کتاب مرحوم علامه مجلسی به روایت حدیثی پرداخت و گفت: عده ای از مشرق زمین قیام می‌کنند که زمینه ساز قیام امام زمان (عج) هستند. انقلاب اسلامی یک حرکت و پدیده عظیم است و در جهت اینکه مسیر انحرافی جامعه در مسیر صحیح قرار گیرد و به یک جامعه ی مهدوی تبدیل شود شکل گرفته است.

 

وی افزود : تا زمانی که گروه قیام کننده در مدار خدا باشند، پایدار و استوار خواهند بود. آنها دین را یاری می‌کنند و خدا نیز آنها را یاری می‌کند و این قیام زمینه ساز قیام مهدی خواهد بود. قطعا چنین قیامی از سیره علی ابن ابیطالب علیه السلام و حضرت اباعبدالله بامحوریت قرآن، و سیره اهل بیت تاثیر پذیرفته است.

 

سید حسین مؤمنی بیان داشت: پرچم مقدس رهبر معظم انقلاب اسلامی به دست امام زمان عج داده خواهد شد و این اعتقاد، باور درونی ماست. این انقلاب را خدا اداره می‌کند و ما تنها در حال انجام تکالیف خود هستیم.

 

مؤمنی اظهار داشت: سید میلاد مصطفوی پیش از شهادت خالصانه با حضور جهادی در مناطق و حضور فعال در راهیان نور به خدمت به خلق می‌پرداخت و از آنجا که تحصیلات ایشان در رشته مهندسی عمران بود در این زمینه کمک ها و اقدامات فراوانی را به ثمر رساند. سربازی امام زمان (عج) از افتخارات این شهید مدافع حرم بود.

 

وی با اشاره به حوادث اخیر گفت: شهدایی که در اغتشاشات اخیر به شهادت رسیدند، با افتخار حکم سربازی خود را از امام زمان عج دریافت کردند. همواره پیشتیبان ولایت فقیه باشید چرا که ولایت فقیه پایه و اساس ملت و کشور است.

 

برای مشاهده گزارش تصویری از این مراسم کلیک نمایید.

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.