سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بهار به همراه کارشناس امور اجتماعی، مسئول فرهنگی و مدیر مرکز مثبت زندگی با کد 338 از گروه همیار زنان سرپرست خانوار (رویان بادیز بهار) که به پرورش گلهای زینتی و آپارتمانی پرداخته اند، بازدید بعمل آمد.

شناسه خبر: 12945

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بهار، سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بهار به همراه کارشناس امور اجتماعی، مسئول فرهنگی  و مدیر مرکز مثبت زندگی با کد 338 از گروه همیار زنان سرپرست خانوار (رویان بادیز بهار)  که به پرورش گلهای زینتی و آپارتمانی  پرداخته اند، بازدید بعمل آمد.

 

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بهاردر این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر مرکز مثبت زندگی و اعضا گروه گفت: یکی از اهداف دولت ایجاد اشتغال پایدار برای گروه‌های جامعه هدف می باشد که در این زمینه بهزیستی یکی از موفق ترین نهادهای حمایتی است.

 

محمد رضا مقدادی پورافزود: با پیگیری کلینیک مددکاری همای سلامت تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان این واحد تولیدی که پرورش گلهای زینتی و آپارتمانی می باشد، با ایجاد اشتغال 7 نفر از زنان سرپرست خانوار با پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال کمک بلاعوض از محل اعتبارات بهزیستی، تجهیز و مشغول به فعالیت است.

وی هدف از اجرای طرح و ایجاد این گروه، توانمند سازی و خودکفایی زنان سرپرست خانوار واشتغال زایی پایدارمی باشد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی